שאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?
-
@פקז
באיזה גירסא צרבת את זה 23? -
@פקז
כרגע הוא דורש עדכון לאפליקציה על המכשיר אבל שוב הוא לא מצליח לעדכן מכיוון ששינו את שם החבילה -
@פקז
כרגע הוא דורש עדכון לאפליקציה על המכשיר אבל שוב הוא לא מצליח לעדכן מכיוון ששינו את שם החבילה -
@פקז
אני לא אומר בידיעה ברורה רק הסתכלתי בקבצים וראיתי שהשם מסתיים ב628 משהו כזה אז הסקתי שזה מה שמריע לעדכון המגיסק -
@פקז
כן אבל עכשיו הוא מנסה לעדכן את האפליקציה ולא מצליח -
@פקז
המגיסק כאילו לא מותקן כי יש לו רק שאריות אז אין הרשאות לשום קובץ -
@פקז כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@אני-אני-אני תשבית את המגיסק ותנסה להתקין את זה com.topjohnwu.magisk_23.0-23000_minAPI21(x86_64,arm64-v8a,armeabi-v7a,x86)(nodpi)_apkmirror.com.apk אם השם חבילה שונה זה אמור לעבוד
-
@פקז כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@אני-אני-אני תשבית את המגיסק ותנסה להתקין את זה com.topjohnwu.magisk_23.0-23000_minAPI21(x86_64,arm64-v8a,armeabi-v7a,x86)(nodpi)_apkmirror.com.apk אם השם חבילה שונה זה אמור לעבוד
-
שלח לי מזהה התנתקת
-
@פקז
לא ראיתי ששלחת את זה וכבר התנתקתי ממנו
אבל זה יותקן כאפליקציה נוספת? -
@אני-אני-אני רוצה לנסות את מה שהוא שלח?
-
@אני-אני-אני ומה לגבי החנות לעדכונים?
-
@אני-אני-אני ומה לגבי החנות לעדכונים?
@שניאור-שמח
עבור למייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
