בירור | איך עושים רוט לשיאומי F22 PRO?
-
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
מה נשמע?
הלכתי לחנות שקניתי את הטלפון והמוכר הביא לי קוד שעושה ניפוי באגים.. אז ניסיתי לעשות רוט במדריך שעשית..

זה טוב?
הוא שזה לF21? -
@Harwona עכשיו הטלפון נדלק מחדש כל פעם
-
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
מה נשמע?
הלכתי לחנות שקניתי את הטלפון והמוכר הביא לי קוד שעושה ניפוי באגים.. אז ניסיתי לעשות רוט במדריך שעשית..

זה טוב?
הוא שזה לF21? -
@Harwona עכשיו הטלפון נדלק מחדש כל פעם
-
@שניאור-שמח לא עשיתי מדריך שקשור איכשהו לצילומסך שהעלית, מה שבטוח שזה לא יעבוד לך. קובץ ה boot.img לא תואם למכשיר שלך.
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח לא עשיתי מדריך שקשור איכשהו לצילומסך שהעלית, מה שבטוח שזה לא יעבוד לך. קובץ ה boot.img לא תואם למכשיר שלך.
רשמת שצריך לעשות רוט
-
@שניאור-שמח אם תמשיך בניסויים ייתכן שהוא לא יידלק בכלל, התהליך אותו אתה מנסה לבצע לא נועד לניסויים אם אתה לא יודע מה אתה עושה אז פשוט אל תעשה, חבל.
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח אם תמשיך בניסויים ייתכן שהוא לא יידלק בכלל, התהליך אותו אתה מנסה לבצע לא נועד לניסויים אם אתה לא יודע מה אתה עושה אז פשוט אל תעשה, חבל.
אבל מה אני עושה עכשיו?
הטלפון נדלק ונכבה -
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
מה נשמע?
הלכתי לחנות שקניתי את הטלפון והמוכר הביא לי קוד שעושה ניפוי באגים.. אז ניסיתי לעשות רוט במדריך שעשית..

זה טוב?
הוא שזה לF21?@שניאור-שמח כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
הלכתי לחנות שקניתי את הטלפון והמוכר הביא לי קוד שעושה ניפוי באגים
מה הקוד? ואיזה חנות בבקשה?
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
הלכתי לחנות שקניתי את הטלפון והמוכר הביא לי קוד שעושה ניפוי באגים
מה הקוד? ואיזה חנות בבקשה?
@אני-אני-אני חנות דני פון באלעד והקוד אני מנסה להיזכר כי שמרתי את זה בטלפון..
-
@שניאור-שמח לא עשיתי מדריך שקשור איכשהו לצילומסך שהעלית, מה שבטוח שזה לא יעבוד לך. קובץ ה boot.img לא תואם למכשיר שלך.
פוסט זה נמחק! -
אשמח שמשהו יעזור לי..
תודה -
ש שניאור שמח סימן נושא זה כשאלה ב
-
אשמח שמשהו יעזור לי..
תודה@שניאור-שמח כתב בבירור | איך עושים רוט לשיאומי F22 PRO?:
אשמח שמשהו יעזור לי..
תודההעלתי לך את כל הקבצים הסברתי הכול מה לא מובן
-
ש שניאור שמח סימן נושא זה כנפתר ב
-
י יהודי וזהו התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות