שאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?
-
זה כן הראה שזה צרב אבל נשיתי להדליק לא נדלק ואז פירקתי את הבטריה עשיתי הדלקה והופ נדלק
-
@שניאור-שמח שאין רוט
@אביבי הקובץ ששאלת אותי עם אני רוצה רוט או לא יעשה לי רוט?
-
זה כן הראה שזה צרב אבל נשיתי להדליק לא נדלק ואז פירקתי את הבטריה עשיתי הדלקה והופ נדלק
@שניאור-שמח אם זה צרב אז לכאורה יש רוט ייתכן שהוא לא יפעל עד שתתקין את מנהל הרוט. תוריד את האפליקציה הזו ותתקין ולאחר ההתקנה תפעיל את הטלפון מחדש.
-
ואז איך אני בודק אם יש רוט?
-
ואז איך אני בודק אם יש רוט?
-
@שניאור-שמח יפה, ברוך ה' אני שמח בשבילך.
בדקתי אם יש לך רוט?
תסמן את הנושא כנפתר@אביבי כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח יפה, ברוך ה' אני שמח בשבילך.
בדקתי אם יש לך רוט?
תסמן את הנושא כנפתראיך אני עושה זאת?
-
![Screenshot_20201231-184659[1].png](/assets/uploads/files/1688558877885-screenshot_20201231-184659-1.png)
-
@שניאור-שמח זה לא האפליקציה שביקשתי צילומסך... ביקשתי מ magisk האפליקציה ששלחתי אותך להתקין...
@Harwona אני לא יכול לפתוח את האפליקציה כי האפליקציה בתור אפליקציה מערכת
-
@Harwona אני לא יכול לפתוח את האפליקציה כי האפליקציה בתור אפליקציה מערכת
@שניאור-שמח
אתה יכול לעדכן אותה עם הקובץ ש @Harwona העלה לך? -
@שניאור-שמח
אתה יכול לעדכן אותה עם הקובץ ש @Harwona העלה לך? -
@שניאור-שמח
התמונה נחסמה -
@שניאור-שמח
התמונה נחסמה@אני-אני-אני מה אמייל שלך?
-
@אני-אני-אני מה אמייל שלך?
@שניאור-שמח אני לא יכול לעדכן זה מראה לי שזה מתנגש עם חבילה קיימת..
-
@אני-אני-אני מה אמייל שלך?
@שניאור-שמח
שלחתי לך מייל כבר סתכל
למה אתה צריך רוט? -
@שניאור-שמח
שלחתי לך מייל כבר סתכל
למה אתה צריך רוט?@אני-אני-אני כדי לעשות את המחוות החלקה
-
@שניאור-שמח
שלחתי לך מייל כבר סתכל
למה אתה צריך רוט?@אני-אני-אני אני לא רואה מייל
-
@אני-אני-אני כדי לעשות את המחוות החלקה
@שניאור-שמח
כעיקרון תצטרך לצרוב boot בלי רוט ואז להפליש דרך ריקוברי את המגיסק
מכיוון שכרגע לפי ידעתי המערכת עם רוט אולם אין גישה לעדכן/להסיר את המגיסק
נסה להתקין את מנהל הקבצים של הרוט ולראות אם יש גישה -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
![Screenshot_20201231-190125[1].png](/assets/uploads/files/1688559747172-screenshot_20201231-190125-1.png)
![Screenshot_20201231-193026[1].png](/assets/uploads/files/1688561698429-screenshot_20201231-193026-1.png)