בקשת מידע | בקשת עזרה לצריבת רוט.
-
שלום קניתי את f22 החדש של שיומי ורציתי לדעת איך צורבים עליו רוט בלי שימחק לי את שרותי גוגל פליי שהגיע עם המכשיר (מדריך כמה שיותר מפורט)?
@רפאל-ח אתה יכול לעשות אפשרות מפתחים?
-
שלום קניתי את f22 החדש של שיומי ורציתי לדעת איך צורבים עליו רוט בלי שימחק לי את שרותי גוגל פליי שהגיע עם המכשיר (מדריך כמה שיותר מפורט)?
@רפאל-ח ?
-
שלום קניתי את f22 החדש של שיומי ורציתי לדעת איך צורבים עליו רוט בלי שימחק לי את שרותי גוגל פליי שהגיע עם המכשיר (מדריך כמה שיותר מפורט)?
-
@שניאור-שמח כן אפשרי
-
@רפאל-ח מכיוון שבזמן האחרון שמתי לב שכמה חבר'ה חשבו שזה לא קריטי אני מדגיש, צריבה זה תהליך רגיש ומי שלא יודע לא מומלץ להתעסק עם זה אם אתה מעוניין לבצע רוט תצטרך לבצע את המדריך המעולה של @משה-144 שים לב לבצע אותו מדוייק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות