דחוף ממש! נעלם לי הסורק משולחן העבודה. ובהתקנים ומדפסות נותן לי אפשרות רק של תמונה ולא PDF
-
@a-y-f איך אני בודק?
-
@a-y-f כן
-
@a-y-f כן
@שמעון-לאופר כמדומני 10
-
תלחץ על מקש הWIN +X ותבחר באופצייה של מנהל ההתקנים, לאחר שייפתח תבדוק אם יש על אחד מהם סימן צהוב.
אם הכל טוב, יש אפשרויות אחרות
בד"כ את זה בודקים ראשון.@a-y-f תקין
אין משהו צהוב -
אולי המחשב שלך עבר עדכון לאחרונה?
-
או שאולי תפעיל מחדש את המחשב או את המדפסת.
-
או שאולי תפעיל מחדש את המחשב או את המדפסת.
@anti-malware התקנתי מהדיסק שוב ועובד
תודה -
סתם אחד בשביל להרים את המורל

@שמעון-לאופר אמר בדחוף ממש! נעלם לי הסורק משולחן העבודה. ובהתקנים ומדפסות נותן לי אפשרות רק של תמונה ולא PDF:
נעלם לי הסורק משולחן העבודה.
היה נעול הדלת ?
יש סימני פריצה מהחלון ? -
סתם אחד בשביל להרים את המורל

@שמעון-לאופר אמר בדחוף ממש! נעלם לי הסורק משולחן העבודה. ובהתקנים ומדפסות נותן לי אפשרות רק של תמונה ולא PDF:
נעלם לי הסורק משולחן העבודה.
היה נעול הדלת ?
יש סימני פריצה מהחלון ?@משחזר-מידע ???
-
@משחזר-מידע ???
@שמעון-לאופר אמר בדחוף ממש! נעלם לי הסורק משולחן העבודה. ובהתקנים ומדפסות נותן לי אפשרות רק של תמונה ולא PDF:
???
כתבתי:
@משחזר-מידע אמר בדחוף ממש! נעלם לי הסורק משולחן העבודה. ובהתקנים ומדפסות נותן לי אפשרות רק של תמונה ולא PDF:
סתם אחד בשביל להרים את המורל

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות