בקשת מידע | ניתוק קו באמצע מחזור חיוב- גולן טלקום
-
שלום רב!
יש לי קו בגולן הכל כלול גם בחו"ל (2 גיגה בחול)
הקו היה פתוח 10 ימים, אבל ניצלתי כמעט את כל חבילת החו"ל שלי.
אם אנתק כרגע, ואני מחויב יחסית על 10 ימים גם חבילת הגלישה תהיה חלקית? (ואז תהיה לי חריגה ענקית במחירי חו"ל) או שחבילת הגלישה אמורה להיות מלאה בכל מצב.
תודה לעונים -
שלום רב!
יש לי קו בגולן הכל כלול גם בחו"ל (2 גיגה בחול)
הקו היה פתוח 10 ימים, אבל ניצלתי כמעט את כל חבילת החו"ל שלי.
אם אנתק כרגע, ואני מחויב יחסית על 10 ימים גם חבילת הגלישה תהיה חלקית? (ואז תהיה לי חריגה ענקית במחירי חו"ל) או שחבילת הגלישה אמורה להיות מלאה בכל מצב.
תודה לעונים@cool בכל חברות התקשורת זה עובד שכשאתה מנייד לחברה אחרת או מנתק אז אתה משלם לי התכנית החודשית פער ימים....
הוי אומר שאם אחרי עשר ימים יצאת תשלם רק לפי עשר ימים בלבד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות