בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@שניאור-שמח ייתכן שהגרסה שלך חסומה. נסה לצרוב עם sp flash tool (הדרך השניה)
@Harwona איך אני עושה את זה?
-
@Harwona איך אני עושה את זה?
-
@שניאור-שמח כרגע איני יכול לעזור מרחוק, מחר אם תרצה מקווה שיהיה לי זמן.
@Harwona תודה רבה רבה!
לילה טוב! -
@שניאור-שמח כרגע איני יכול לעזור מרחוק, מחר אם תרצה מקווה שיהיה לי זמן.
@Harwona היי
יש לך עכשיו זמן? -
@Harwona היי
יש לך עכשיו זמן? -
@שניאור-שמח כן. תעבור לצאט
@Harwona שגיאה
לא ניתן להפעיל צ'אטים עם משתמשים רגילים במשתמש זה.
ככה זה מראה לי..
מה אני יכול לעשות? -
@Harwona שגיאה
לא ניתן להפעיל צ'אטים עם משתמשים רגילים במשתמש זה.
ככה זה מראה לי..
מה אני יכול לעשות? -
@Harwona
מי שעדין נשאר לו המגרעת אחרי שלב ד' שיעשה ישומים אחרונים ושישחק שם אם ההתאם רזולוציה וזה יסדר את זה! -
@Harwona
נראה לי יש בעיה בשלב 4 תבדוק את זה בדקתי את זה על 2 פלא' והמגרעת עדין נשארת אחרי שהחלפתי את האפליקציה כמו שצריך, מש"כ אם אתה משנה בההתאם רזולוציה זה נכבה רק מה שמעצבן זה כי מתי שאני מכבה ומדליק את הפלא המגרעת חוזרת וזה מעצבן לעשות כל פעם שינוי רזולוציה -
@Harwona
נראה לי יש בעיה בשלב 4 תבדוק את זה בדקתי את זה על 2 פלא' והמגרעת עדין נשארת אחרי שהחלפתי את האפליקציה כמו שצריך, מש"כ אם אתה משנה בההתאם רזולוציה זה נכבה רק מה שמעצבן זה כי מתי שאני מכבה ומדליק את הפלא המגרעת חוזרת וזה מעצבן לעשות כל פעם שינוי רזולוציה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות