עדכון הפורום
-
@אלישי אין לי שמץ מה הגורם לזה, ולא ברור אם יש קשר לעדכון אבל לאחרונה קרה לי כמה פעמים שכאשר אני בא להגיב לפוסט מסויים קופץ לי התראה 'אנא בחר סוג נושא' מה שכמובן לא אפשרי לבחור ולא צריך לבחור מכיוון שאני מגיב לנושא קיים... שים לב להתראה משמאל

סגירת הדפדפן וכניסה מחדש פתרה את הבעיה. (גם כשניסיתי לשלוח את הפוסט הזה לא הצלחתי מאותה סיבה עד שסגרתי את הדפדפן ופתחתי מחדש) -
@חכם-ישראל זה לא ככה לכולם, זה כי הפעלת את "Center header elements" אצלך בהגדרות ערכת נושא https://mitmachim.top/me/theme
-
@חכם-ישראל זה לא ככה לכולם, זה כי הפעלת את "Center header elements" אצלך בהגדרות ערכת נושא https://mitmachim.top/me/theme
@צדיק-תמים כתב בעדכון הפורום:
@חכם-ישראל זה לא ככה לכולם, זה כי הפעלת את "Center header elements" אצלך בהגדרות ערכת נושא https://mitmachim.top/me/theme
...
אתה מנהל של פורום יודע את כל הנקודות
תותח -
@משה-מזרחי
את מה הוא עיצב?
הכל נשאר אותו דבר! -
@משה-מזרחי
אשמח אם יתאפשר להסיר את הרקע
הוא מבלבל את העין. -
@משה-מזרחי
אשמח אם יתאפשר להסיר את הרקע
הוא מבלבל את העין. -
@משה-מזרחי
את מה הוא עיצב?
הכל נשאר אותו דבר!@nodbibi כתב בעדכון הפורום:
@משה-מזרחי
את מה הוא עיצב?
הכל נשאר אותו דבר!נהיה חלון קטן
תעשה רענון לדפדפן
כנראה זה יפתור גם את הפוסט השני שלךולא קשור לפה , תפרוץ את הווינדוס שלך לפי זה
-
@אלישי אין לי שמץ מה הגורם לזה, ולא ברור אם יש קשר לעדכון אבל לאחרונה קרה לי כמה פעמים שכאשר אני בא להגיב לפוסט מסויים קופץ לי התראה 'אנא בחר סוג נושא' מה שכמובן לא אפשרי לבחור ולא צריך לבחור מכיוון שאני מגיב לנושא קיים... שים לב להתראה משמאל

סגירת הדפדפן וכניסה מחדש פתרה את הבעיה. (גם כשניסיתי לשלוח את הפוסט הזה לא הצלחתי מאותה סיבה עד שסגרתי את הדפדפן ופתחתי מחדש) -
באג קטן שנראה לי יותר קשור לנודביבי

בזמן שלייקים אין לי אפי' חצי מזה
הם קפצו יחד כשכתבתי פוסט לפני כמה דקות -
באג קטן שנראה לי יותר קשור לנודביבי

בזמן שלייקים אין לי אפי' חצי מזה
הם קפצו יחד כשכתבתי פוסט לפני כמה דקות -
באג קטן שנראה לי יותר קשור לנודביבי

בזמן שלייקים אין לי אפי' חצי מזה
הם קפצו יחד כשכתבתי פוסט לפני כמה דקות -
באג קטן שנראה לי יותר קשור לנודביבי

בזמן שלייקים אין לי אפי' חצי מזה
הם קפצו יחד כשכתבתי פוסט לפני כמה דקות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



לא תיקח?