דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. מערכות מולטימדיה לרכב
  4. עזרה הדדית - מולטימדיה לרכב
  5. בקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי

בקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מולטימדיה לרכב
34 פוסטים 4 כותבים 1.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יום_שמחי מנותק
    יום_שמחי מנותק
    יום_שמח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש לאחי רכב אופל קורסה והוא מעוניין להזמין מערכת מאלי אקספרס
    איך אני מחפש את זה?
    אני אשמח לעזרה
    תודה

    מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • יום_שמחי יום_שמח

      יש לאחי רכב אופל קורסה והוא מעוניין להזמין מערכת מאלי אקספרס
      איך אני מחפש את זה?
      אני אשמח לעזרה
      תודה

      מיישהמ מנותק
      מיישהמ מנותק
      מיישה
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יום_שמח כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

      יש לאחי רכב אופל קורסה והוא מעוניין להזמין מערכת מאלי אקספרס
      איך אני מחפש את זה?
      אני אשמח לעזרה
      תודה

      תעלה דגם באנגלית, שנה, ותמונה.

      שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

      יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • יום_שמחי יום_שמח

        יש לאחי רכב אופל קורסה והוא מעוניין להזמין מערכת מאלי אקספרס
        איך אני מחפש את זה?
        אני אשמח לעזרה
        תודה

        מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
        #3

        @יום_שמח
        עזוב מצאתי לך שני קישורים מחנויות מומלצות.
        טקסט קישור - המלצה שלי, אם אתה מחפש מערכת פיצוץ זה דגם T10, תראה שם...
        טקסט קישור

        שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

        יום_שמחי 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • מיישהמ מיישה

          @יום_שמח כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

          יש לאחי רכב אופל קורסה והוא מעוניין להזמין מערכת מאלי אקספרס
          איך אני מחפש את זה?
          אני אשמח לעזרה
          תודה

          תעלה דגם באנגלית, שנה, ותמונה.

          יום_שמחי מנותק
          יום_שמחי מנותק
          יום_שמח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

          @יום_שמח כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

          יש לאחי רכב אופל קורסה והוא מעוניין להזמין מערכת מאלי אקספרס
          איך אני מחפש את זה?
          אני אשמח לעזרה
          תודה

          תעלה דגם באנגלית, שנה, ותמונה.

          זה opel corsa 2017
          4a4a2d26-3c39-4ae5-9885-b3d8698e05d2-image.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @יום_שמח
            עזוב מצאתי לך שני קישורים מחנויות מומלצות.
            טקסט קישור - המלצה שלי, אם אתה מחפש מערכת פיצוץ זה דגם T10, תראה שם...
            טקסט קישור

            יום_שמחי מנותק
            יום_שמחי מנותק
            יום_שמח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

            טקסט קישור - המלצה שלי, אם אתה מחפש מערכת פיצוץ זה דגם T10, תראה שם...

            זה נראה לי יהיה לו קצת יקר
            אין משו קצת יותר זול?

            @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

            טקסט קישור

            לא מצאתי שם את הדגם והשנה
            תודה רבה

            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יום_שמחי יום_שמח

              @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

              טקסט קישור - המלצה שלי, אם אתה מחפש מערכת פיצוץ זה דגם T10, תראה שם...

              זה נראה לי יהיה לו קצת יקר
              אין משו קצת יותר זול?

              @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

              טקסט קישור

              לא מצאתי שם את הדגם והשנה
              תודה רבה

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יום_שמח כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

              @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

              טקסט קישור - המלצה שלי, אם אתה מחפש מערכת פיצוץ זה דגם T10, תראה שם...

              זה נראה לי יהיה לו קצת יקר
              אין משו קצת יותר זול?

              @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

              טקסט קישור

              לא מצאתי שם את הדגם והשנה
              תודה רבה

              מה זה?
              8a5798b6-dfcc-4b7a-9d44-b3d44f05464e-image.png

              שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיישהמ מיישה

                @יום_שמח כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                טקסט קישור - המלצה שלי, אם אתה מחפש מערכת פיצוץ זה דגם T10, תראה שם...

                זה נראה לי יהיה לו קצת יקר
                אין משו קצת יותר זול?

                @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                טקסט קישור

                לא מצאתי שם את הדגם והשנה
                תודה רבה

                מה זה?
                8a5798b6-dfcc-4b7a-9d44-b3d44f05464e-image.png

                יום_שמחי מנותק
                יום_שמחי מנותק
                יום_שמח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יום_שמח
                #7
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיישהמ מיישה

                  @יום_שמח
                  עזוב מצאתי לך שני קישורים מחנויות מומלצות.
                  טקסט קישור - המלצה שלי, אם אתה מחפש מערכת פיצוץ זה דגם T10, תראה שם...
                  טקסט קישור

                  יום_שמחי מנותק
                  יום_שמחי מנותק
                  יום_שמח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יום_שמח
                  #8

                  @מיישה קודם כל תודה
                  האמת שהפנלים לא של אותו שנה
                  של 2017 נראה כך
                  7e04563e-bbca-4fb3-83c5-b148dacd7a55-image.png
                  06fc0306-ef5b-493f-89fa-a0614fa5d260-image.png
                  עשיתי חיפוש פה, אני לא יודע מה מומלץ

                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יום_שמחי יום_שמח

                    @מיישה קודם כל תודה
                    האמת שהפנלים לא של אותו שנה
                    של 2017 נראה כך
                    7e04563e-bbca-4fb3-83c5-b148dacd7a55-image.png
                    06fc0306-ef5b-493f-89fa-a0614fa5d260-image.png
                    עשיתי חיפוש פה, אני לא יודע מה מומלץ

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @יום_שמח
                    זה היחיד שמצאתי מחנות מוכרת.

                    שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיישהמ מיישה

                      @יום_שמח
                      זה היחיד שמצאתי מחנות מוכרת.

                      יום_שמחי מנותק
                      יום_שמחי מנותק
                      יום_שמח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יום_שמח
                      #10

                      @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                      @יום_שמח
                      זה היחיד שמצאתי מחנות מוכרת.

                      איזה מפרט מומלץ (בעיקר לוייז)
                      בקיצור איזה בדיוק הכי כדאי מכל הרשימה?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יום_שמחי יום_שמח

                        @מיישה כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                        @יום_שמח
                        זה היחיד שמצאתי מחנות מוכרת.

                        איזה מפרט מומלץ (בעיקר לוייז)
                        בקיצור איזה בדיוק הכי כדאי מכל הרשימה?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אני אני אני
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
                        #11

                        @יום_שמח
                        למהירות נורמלית 2 גיגה ראם 4 ליבות סבבה
                        כדאי ערכה עם מיקרופון חיצוני
                        אם אתה מעונין גם במוזיקה איכותית שהמערכת תהיה עם מעבד dsp

                        יום_שמחי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • א אני אני אני

                          @יום_שמח
                          למהירות נורמלית 2 גיגה ראם 4 ליבות סבבה
                          כדאי ערכה עם מיקרופון חיצוני
                          אם אתה מעונין גם במוזיקה איכותית שהמערכת תהיה עם מעבד dsp

                          יום_שמחי מנותק
                          יום_שמחי מנותק
                          יום_שמח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @אני-אני-אני כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                          @יום_שמח
                          למהירות נורמלית 2 גיגה ראם 4 ליבות סבבה
                          כדאי ערכה עם מיקרופון חיצוני
                          אם אתה מעונין גם במוזיקה איכותית שהמערכת תהיה עם מעבד dsp

                          c26b5b51-2894-4af2-80fd-821b212ad476-image.png
                          זה הכי קרוב למה שאמרת
                          מה מהרשימה בצד ימין אני צריך?
                          סתומרת השניים הראשונים זה הבייסיק וכל אחד זה תוספת צריך אותם?

                          ומיקרופון חיצוני זה בהזמנה נפרדת?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יום_שמחי יום_שמח

                            @אני-אני-אני כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                            @יום_שמח
                            למהירות נורמלית 2 גיגה ראם 4 ליבות סבבה
                            כדאי ערכה עם מיקרופון חיצוני
                            אם אתה מעונין גם במוזיקה איכותית שהמערכת תהיה עם מעבד dsp

                            c26b5b51-2894-4af2-80fd-821b212ad476-image.png
                            זה הכי קרוב למה שאמרת
                            מה מהרשימה בצד ימין אני צריך?
                            סתומרת השניים הראשונים זה הבייסיק וכל אחד זה תוספת צריך אותם?

                            ומיקרופון חיצוני זה בהזמנה נפרדת?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אני אני אני
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
                            #13

                            @יום_שמח
                            מצלמה ומצלמת דרך שמתחברת למערכת
                            לא חייב אותם
                            כן מיקרופון אתה יכול להזמין בנפרד
                            אתה צריך צמת rca עם חיבור של המיקרופון
                            מיקרופון

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אני אני אני

                              @יום_שמח
                              למהירות נורמלית 2 גיגה ראם 4 ליבות סבבה
                              כדאי ערכה עם מיקרופון חיצוני
                              אם אתה מעונין גם במוזיקה איכותית שהמערכת תהיה עם מעבד dsp

                              יום_שמחי מנותק
                              יום_שמחי מנותק
                              יום_שמח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אני אני אני

                                @יום_שמח
                                מצלמה ומצלמת דרך שמתחברת למערכת
                                לא חייב אותם
                                כן מיקרופון אתה יכול להזמין בנפרד
                                אתה צריך צמת rca עם חיבור של המיקרופון
                                מיקרופון

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אני אני אני
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15
                                פוסט זה נמחק!
                                יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אני אני אני

                                  פוסט זה נמחק!

                                  יום_שמחי מנותק
                                  יום_שמחי מנותק
                                  יום_שמח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @אני-אני-אני כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                                  @אני-אני-אני כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                                  כן מיקרופון אתה יכול להזמין בנפרד
                                  אתה צריך צמת rca עם חיבור של המיקרופון
                                  מיקרופון

                                  בדיוק היה בעריכה 😊

                                  זה מתאים לכל הרכבים בעצם?

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יום_שמחי יום_שמח

                                    @אני-אני-אני כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                                    @אני-אני-אני כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                                    כן מיקרופון אתה יכול להזמין בנפרד
                                    אתה צריך צמת rca עם חיבור של המיקרופון
                                    מיקרופון

                                    בדיוק היה בעריכה 😊

                                    זה מתאים לכל הרכבים בעצם?

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אני אני אני
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @יום_שמח
                                    כן
                                    אתה יכול לקנות גם בהזמנה אחת

                                    יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אני אני אני

                                      @יום_שמח
                                      כן
                                      אתה יכול לקנות גם בהזמנה אחת

                                      יום_שמחי מנותק
                                      יום_שמחי מנותק
                                      יום_שמח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @אני-אני-אני כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                                      @יום_שמח
                                      כן
                                      אתה יכול לקנות גם בהזמנה אחת

                                      זה לא נמצא בכל רכב? או מגיע עם המערכת?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יום_שמחי יום_שמח

                                        @אני-אני-אני כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                                        @יום_שמח
                                        כן
                                        אתה יכול לקנות גם בהזמנה אחת

                                        זה לא נמצא בכל רכב? או מגיע עם המערכת?

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אני אני אני
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @יום_שמח
                                        הצמה מגיעה עם המערכת ללא היציאה השחורה של המיקרופון

                                        יום_שמחי מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אני אני אני

                                          @יום_שמח
                                          הצמה מגיעה עם המערכת ללא היציאה השחורה של המיקרופון

                                          יום_שמחי מנותק
                                          יום_שמחי מנותק
                                          יום_שמח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @אני-אני-אני כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקניית מערכת לרכב שלי:

                                          @יום_שמח
                                          הצמה מגיעה עם המערכת ללא היציאה השחורה של המיקרופון

                                          aed4e961-0f4a-48b7-8413-db0d59ab526b-image.png
                                          דווקא יש פה לא?

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר