בקשת מידע | האם יש אפשרות לעשות קוד לווי פיי
-
שבשביל להכנס לווי פיי מהמכשיר צריך קוד כמו קוד לאפליקצייה..
(יש משהו דומה לזה בכל מיני מכשירי שיאומי אחרים נדמה לי..)@יוסי-ק-0 אתה רוצה לשתף נקודה חמה ומי שירצה להתחבר יצטרך להקיש קוד?
-
@יוסי-ק-0 של מי ה ווי פיי
-
@יוסי-ק-0 של מי ה ווי פיי
@יוסי-שווארץ קוד על הגדרה מסוימת קשה להאמין שיש כי זה לא אפלקצייה זה חלק מהמערכת אתה יכול לעשות קוד על ההגדרות בכלל שזה אומר להתקין אפלקציה נעילת ישומים
-
באיזה מכשיר? בסמארטפון? במחשב? בשיאומי חצי טאצ'? בכל אחד זה אחרת
-
@יוסי-ק-0 הנה...AppLock 2.9.7 (com.domobile.applock).apk
בהצלחה -
@יוסי-ק-0 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.symantec.applock
לא בדקתי בעצמי, אבל מי שבדק בשבילי אמר שעובד מעולה.@אין-דופי כתב בבקשת מידע | האם יש אפשרות לעשות קוד לווי פיי:
@יוסי-ק-0 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.symantec.applock
לא בדקתי בעצמי, אבל מי שבדק בשבילי אמר שעובד מעולה.אבל זה לוקח רגע לפרוץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות