בעיה | כרטיס זיכרון
-
יש לי כמה כרטיסי זיכרון וכשאני מכניס אותם למחשב זה מראה לי שאין אפשרות בכלל להיכנס לכרטיס אשמח לתשובה
-
יש לי כמה כרטיסי זיכרון וכשאני מכניס אותם למחשב זה מראה לי שאין אפשרות בכלל להיכנס לכרטיס אשמח לתשובה
-
יש לי כמה כרטיסי זיכרון וכשאני מכניס אותם למחשב זה מראה לי שאין אפשרות בכלל להיכנס לכרטיס אשמח לתשובה
@צדיק-שבצדיקים כתב בבעיה | כרטיס זיכרון:
יש לי כמה כרטיסי זיכרון וכשאני מכניס אותם למחשב זה מראה לי שאין אפשרות בכלל להיכנס לכרטיס אשמח לתשובה
זה נישמע שיש בעיה במחשב ולא בכרטיסים...
-
יש לי כמה כרטיסי זיכרון וכשאני מכניס אותם למחשב זה מראה לי שאין אפשרות בכלל להיכנס לכרטיס אשמח לתשובה
@צדיק-שבצדיקים תעלה צילום מסך ממנהל הדיסקים (מקש ווינדוס+x - ניהול הדיסקים)
-
יש לי כמה כרטיסי זיכרון וכשאני מכניס אותם למחשב זה מראה לי שאין אפשרות בכלל להיכנס לכרטיס אשמח לתשובה
@צדיק-שבצדיקים יכול להיות שיש בעיה בחור של החיבור של הדיסק אונקי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות