בירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?
-
@פקז הסתבכתי עם כל האנגלית שם (זה לא מצליח לתרגם לי) אולי תוכל לכוון אותי איפה ללחוץ בשביל להוריד
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תוריד את זה
@פקז זה כמו הקודם שנתתה לי
-
@פקז זה כמו הקודם שנתתה לי
@החפץ-בעילום-שם-0 כשאתה לוחץ על ה adb שתי לחיצות מה קורה?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כשאתה לוחץ על ה adb שתי לחיצות מה קורה?
@פקז כלום, זה נפתח ואחרי חצי שניה נסגר
-
@פקז כלום, זה נפתח ואחרי חצי שניה נסגר
@החפץ-בעילום-שם-0 אז זה אמור לעבוד, תוכל לצלם את השגיאה?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אז זה אמור לעבוד, תוכל לצלם את השגיאה?
@פקז
אם אני פותח את ADB מהתיקיה שחילצתי זה נפתח ואחרי חצי שניה נסגר.
אם אני מעתיק את הקובץ ADB לשולחן עבודה זה עושה לי כך:

ואם אני פותח מהקובץ זיפ:

-
@פקז
אם אני פותח את ADB מהתיקיה שחילצתי זה נפתח ואחרי חצי שניה נסגר.
אם אני מעתיק את הקובץ ADB לשולחן עבודה זה עושה לי כך:

ואם אני פותח מהקובץ זיפ:

@החפץ-בעילום-שם-0 אם אתה רוצה להעתיק את זה לתיקייה אחרת אתה צריך שיהיה בתיקייה הזו גם את הקובץ AdbWinUsbApi.dll בשביל שזה יעבוד
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אם אתה רוצה להעתיק את זה לתיקייה אחרת אתה צריך שיהיה בתיקייה הזו גם את הקובץ AdbWinUsbApi.dll בשביל שזה יעבוד
@פקז לא עזר
-
@פקז לא עזר
@החפץ-בעילום-שם-0 תוסיף גם את AdbWinApi.dll וגם את libwinpthread.dll
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תוסיף גם את AdbWinApi.dll וגם את libwinpthread.dll
@פקז לא עזר
-
@פקז לא עזר
@החפץ-בעילום-שם-0 אז למה שלא פשוט תפתח מהתיקייה המקורית?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אז למה שלא פשוט תפתח מהתיקייה המקורית?
@פקז זה לא עוזר, עיין פוסט 56
-
@פקז זה לא עוזר, עיין פוסט 56
@החפץ-בעילום-שם-0 אי אפשר לפתוח תוכנה מקובץ דחוס, אתה צריך לחלץ את כל התיקייה ואז תוכל להשתמש בזה
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אי אפשר לפתוח תוכנה מקובץ דחוס, אתה צריך לחלץ את כל התיקייה ואז תוכל להשתמש בזה
-
@החפץ-בעילום-שם-0 ניסית לחלץ את כל התיקייה ואז לגרור לשורת פקודה מהתיקייה שחילצת?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 ניסית לחלץ את כל התיקייה ואז לגרור לשורת פקודה מהתיקייה שחילצת?
@פקז דבר ראשון חילצתי, אח"כ ראיתי שזה לא עבד אז ניסיתי מהקובץ הדחוס
-
@החפץ-בעילום-שם-0 ניסית לחלץ את כל התיקייה ואז לגרור לשורת פקודה מהתיקייה שחילצת?
-
@פקז דבר ראשון חילצתי, אח"כ ראיתי שזה לא עבד אז ניסיתי מהקובץ הדחוס
@החפץ-בעילום-שם-0 חילצת את התיקייה עם כל הקבצים?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 חילצת את התיקייה עם כל הקבצים?
@פקז לקחתי את מה שהורדתי, חילצתי לשלחן עבודה (בתוך תיקיה) ניסיתי לפתוח את ADB - לא עבד
לקחתי רק את ADB לשלחן עבודה - לא עזר
לקחתי גם קבצים שאמרת לי - לא עזר. -
@פקז לקחתי את מה שהורדתי, חילצתי לשלחן עבודה (בתוך תיקיה) ניסיתי לפתוח את ADB - לא עבד
לקחתי רק את ADB לשלחן עבודה - לא עזר
לקחתי גם קבצים שאמרת לי - לא עזר.@החפץ-בעילום-שם-0 תנסה לחלץ את התיקייה ואז לפתוח את התיקייה שכל הקבצים נמצאים שם ומשם לגרור לשורת פקודה ותעלה צילום מסך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות