בעיה | איך אפשר לגלות סיסמת ווי פיי
-
@dfhzrhree
אין לי ניסיון בענין אבל לפי ידיעתי אפשר גם לחכות שמישהו יזין את הסיסמא הנכונה במקום "לחפש" את הסיסמא עם מלא וריאציות -
@אני-אני-אני
יש שיטה כזו, אך היא מעט מורכבת, מכונה בשם התאום-הרשע, או אוויל-טווין...
רק שצריך בשביל זה להקים רשת אחרת עם אותו שם, להפיל את הרשת הקיימת ולקוות שהמשתמש האומלל יתחבר לרשת שלך, והופ הסיסמא בידיך...@dfhzrhree
אני מתכוין שאם אני מאזין לרשת מסוימת ומישהו שולח פקטה של הסיסמא יש לי יכולת לתפוס אותה -
@אני-אני-אני
יש שיטה כזו, אך היא מעט מורכבת, מכונה בשם התאום-הרשע, או אוויל-טווין...
רק שצריך בשביל זה להקים רשת אחרת עם אותו שם, להפיל את הרשת הקיימת ולקוות שהמשתמש האומלל יתחבר לרשת שלך, והופ הסיסמא בידיך... -
@dfhzrhree
אני מתכוין שאם אני מאזין לרשת מסוימת ומישהו שולח פקטה של הסיסמא יש לי יכולת לתפוס אותה -
@אני-אני-אני
בוודאי (זה מעט יותר מורכב, אבל בעיקרון נכון).
רק שהיא מגובבת, וכדי לפצח אותה צריך את כל מה שנטחן פה על ברוט פורס, מילונים ושאר ירקות (בעיקר פסיכולוגיה וזמן)...@dfhzrhree כתב בבעיה | איך אפשר לגלות סיסמת ווי פיי:
רק שהיא מגובבת
מגובבת ו"מעורבבת" עם האתגר ואז מגובבת שוב
ואגב, @אני-אני-אני זה בדיוק התהליך שעליו מדברים כאן כבר 4 ימים -
@dfhzrhree כתב בבעיה | איך אפשר לגלות סיסמת ווי פיי:
רק שהיא מגובבת
מגובבת ו"מעורבבת" עם האתגר ואז מגובבת שוב
ואגב, @אני-אני-אני זה בדיוק התהליך שעליו מדברים כאן כבר 4 ימים@מתכנת-חובב כתב בבעיה | איך אפשר לגלות סיסמת ווי פיי:
@dfhzrhree כתב בבעיה | איך אפשר לגלות סיסמת ווי פיי:
רק שהיא מגובבת
מגובבת ו"מעורבבת" עם האתגר ואז מגובבת שוב
מהו האתגר האמור? הצ'אלנג'? מהו בדיוק?
אתה מדבר על אחד החלקים ב'פור-וואי-האנדשייק'? -
@מתכנת-חובב כתב בבעיה | איך אפשר לגלות סיסמת ווי פיי:
@dfhzrhree כתב בבעיה | איך אפשר לגלות סיסמת ווי פיי:
רק שהיא מגובבת
מגובבת ו"מעורבבת" עם האתגר ואז מגובבת שוב
מהו האתגר האמור? הצ'אלנג'? מהו בדיוק?
אתה מדבר על אחד החלקים ב'פור-וואי-האנדשייק'?אני גם לא מבין איזיה צ'אלנג' בדיוק יש ,
מה שכן היום אפשר להקים שרת לינוקס וירטואלי בשנייה עם כמות של כרטיסים גרפים והמהירות שבה הוא מריץ רצפים זה בלתי נתפס,
בעוד שרוב הסיסמאות לראוטרים זה מספרי טלפון . -
אני גם לא מבין איזיה צ'אלנג' בדיוק יש ,
מה שכן היום אפשר להקים שרת לינוקס וירטואלי בשנייה עם כמות של כרטיסים גרפים והמהירות שבה הוא מריץ רצפים זה בלתי נתפס,
בעוד שרוב הסיסמאות לראוטרים זה מספרי טלפון . -
@דניאל-ביטון
מחירים?@dfhzrhree פלוס מינוס 6 דולר לשעה .
-
@dfhzrhree פלוס מינוס 6 דולר לשעה .
-
@dfhzrhree פלוס מינוס 6 דולר לשעה .
-
@דניאל-ביטון
מעניין לבדוק, יש לך משהו ספציפי?
כמובן זה ממש לא כלכלי בשביל ההוא שרק רוצה לקבל וויפי בחינם...@dfhzrhree יש את הענן של אמזון ,
הכי זול שאני מכיר זה https://www.linode.com/, אמינים ,
יש אופצייה לבחירת כמות הכרטיסים הגרפים המחיר שאני דיברתי עליו זה על ארבעה כרטיסים ,
כמובן במקרה שזה מספר טלפון בלבד יקח לפרוץ את זה כמה עשרות שניות ,
מי שלא מבין בלינוקס , זה יהיה לו מסובך , צריך להגדיר בנפרד גם את הדרייברים של כרטיסי המסך כדי שתוכנת hashcat , תזהה אותם ,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות