בעיה | חיבור למחשב מרוחק
-
יש לי מחשב שמחובר למחשב מרוחק ומחובר אליו מסך שמראה נתונים אם במשך זמן מה לא נוגעים במחשב אז אטומטי נסגר החיבור למחשב המרוחק השאלה אייך אני מגדיר שהיה מחובר כל הזמן ושלא יכבה בכלל
-
יש לי מחשב שמחובר למחשב מרוחק ומחובר אליו מסך שמראה נתונים אם במשך זמן מה לא נוגעים במחשב אז אטומטי נסגר החיבור למחשב המרוחק השאלה אייך אני מגדיר שהיה מחובר כל הזמן ושלא יכבה בכלל
@יוסי-שווארץ
אם הבנתי נכון את הבעכיה אז תיכנס ללוח הבקרה , תעתיק את זה
"לוח הבקרה\חומרה וקול\אפשרויות צריכת חשמל\ערוך הגדרות תוכנית"
לשורה העליונה ותבחר אף פעם בכיבוי הצג -
@יוסי-שווארץ
אם הבנתי נכון את הבעכיה אז תיכנס ללוח הבקרה , תעתיק את זה
"לוח הבקרה\חומרה וקול\אפשרויות צריכת חשמל\ערוך הגדרות תוכנית"
לשורה העליונה ותבחר אף פעם בכיבוי הצג@אני-אני-אני כתב בבעיה | חיבור למחשב מרוחק:
@יוסי-שווארץ
אם הבנתי נכון את הבעכיה אז תיכנס ללוח הבקרה , תעתיק את זה
"לוח הבקרה\חומרה וקול\אפשרויות צריכת חשמל\ערוך הגדרות תוכנית"
לשורה העליונה ותבחר אף פעם בכיבוי הצגתיקון:
צריך לבטל את השינה לאחר X דקות, ולהגדיר שלא ייכנס כלל לשינה. -
@אני-אני-אני כתב בבעיה | חיבור למחשב מרוחק:
@יוסי-שווארץ
אם הבנתי נכון את הבעכיה אז תיכנס ללוח הבקרה , תעתיק את זה
"לוח הבקרה\חומרה וקול\אפשרויות צריכת חשמל\ערוך הגדרות תוכנית"
לשורה העליונה ותבחר אף פעם בכיבוי הצגתיקון:
צריך לבטל את השינה לאחר X דקות, ולהגדיר שלא ייכנס כלל לשינה.@יהודה13 לא הצלחתי
-
@יהודה13 לא הצלחתי
-
@יוסי-שווארץ
כנראה קשור להגדרות שומר מסך@Yanky
לא .קש........ור המסך נשראד דלוק רק הוא מתנתק לבד מהמחשב המרוחק אני יודע בוודאות שצריך להגדיר משהו אבל לא יודע מה -
@Yanky
לא .קש........ור המסך נשראד דלוק רק הוא מתנתק לבד מהמחשב המרוחק אני יודע בוודאות שצריך להגדיר משהו אבל לא יודע מה -
@יוסי-שווארץ
איך הוא מחובר למחשב ההוא
עם איזו תוכנה?@Yanky חיבור לשולחן עבודה מרוחק של וינדוס
-
@Yanky חיבור לשולחן עבודה מרוחק של וינדוס
-
@יוסי-שווארץ
אתה חלק מארגון ?
אפשר אולי להיכנס אצלך מרחוק לראות מה בדיוק הבעיה
אם אתה מעוניין בכך, תעדכן@Yankyמעונין המייל שלי A0556747914@GMAIL.COM
-
י יוסי שווארץ סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יוסי שווארץ סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות