מדריך | איך לייצור קובץ כריכה באינדיזיין | מדריך בסיסי
-
ללחוץ CTRL+N
ולייצור 3 דפים חדשים בגודל שאתה צריך

לפתוח את חלונית PAGES ע"י לחיצה על F12

ללחוץ על ה3 קווים בצד ימין למטה יפתח חלון ההגדרות של החלונית, לבטל את הV על מה שמסומן פה

לגרור את דף מספר 2 צמוד לדף מספר 1, וככה גם את 3 עד שזה יראה ככה:

לעבור לכלי השלישי בסרגל הכלים

לסמן את הדף האמצעי
ולשנות בסרגל למעלה את גודל הדף לגודל שאנחנו רוצים שהשדרה שלנו תיהיה.

שימו לב שאם מקטינים את הדף יותר מהשוליים אז הוא לא ייתן, ניתן להקטין את השוליים כאן

כדי לייצא לPDF לוחצים CTRL+E
בוחרים PDF PRINT (הדפסה)

לוחצים SAVE ואז נפתח החלון הזה
לסמן את האפשרות המוקפת

באפשרות השלישית אפשר לבחור להוסיף BLEED (גלישה) אם ביקשו מאיתנו

ונלחץ EXSPORT

-
ד דנבו התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות