בקשה | סידור PDF לדפוס
-
אם מישהוא יוכל להסביר איך אני שולח קובץ של 300 עמודים
1 איך אני סוגר את הגודל של הכריכה וכן את הצד
2 איך אפשר לסדר שבPDF יהיה קובץ שרואים אחד ליד השני על עמוד אחד -
- הבית דפוס נותן הוראות
לדוגמא הוראות שאני קיבלתי מבית דפוס:
"תבנה את הכריכה באופן הבא:
כריכה קדמית בגודל 29.721
כריכה אחורית גודל 29.721
שידרה 0.35 ס"מ + 7 מ"מ מכל צד (בשביל הביג)
תחבר את שלושת החלקים יחד
ותוסיף 2 ס"מ גלישות צבע מסביב" - לא הבנתי
- הבית דפוס נותן הוראות
-
@דנבו שיהיה באינדיזין אני אנסה
רק אשמח אם תעשה צורה של מדריך ה' יברך אותך אני מחפש כבר הרבה זמן איך עושים את זה -
@דנבו שיהיה באינדיזין אני אנסה
רק אשמח אם תעשה צורה של מדריך ה' יברך אותך אני מחפש כבר הרבה זמן איך עושים את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
