בירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?
-
@פקז אני מנוטפר וזה כותב האתר עדיין לא נבדק, יש סיכוי שתעתיק לכאן מה כתוב שם?
@החפץ-בעילום-שם-0 יש לך רוט?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 יש לך רוט?
@פקז כן
יש לי את כל הכלים רק חסר לי את המידה של איפה זה מאוכסן -
@פקז כן
יש לי את כל הכלים רק חסר לי את המידה של איפה זה מאוכסן@החפץ-בעילום-שם-0
תחפש משהו בסגנון של boot animation או בנתיב
data/local או system/media או system/customize/resource
ואחרי זה כשתפעיל מחדש זה אמור להשתנות -
@החפץ-בעילום-שם-0
תחפש משהו בסגנון של boot animation או בנתיב
data/local או system/media או system/customize/resource
ואחרי זה כשתפעיל מחדש זה אמור להשתנות@פקז עדיין לא מצאתי את המיקום
-
@פקז עדיין לא מצאתי את המיקום
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
@פקז עדיין לא מצאתי את המיקום
זה MTK?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
@פקז עדיין לא מצאתי את המיקום
זה MTK?
@חכם-ישראל כן
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
@חכם-ישראל כן
נראה לי אם אני זוכר טוב זה קרדיט ל @זונדל-גרנד
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אצלי עשיתי את זה לפני רגע זה היה ב /system/media ואז שם יש קובץ zip שקוראים לו bootanimation.zip אצלי זה זה
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אצלי עשיתי את זה לפני רגע זה היה ב /system/media ואז שם יש קובץ zip שקוראים לו bootanimation.zip אצלי זה זה
@פקז כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
@החפץ-בעילום-שם-0 אצלי עשיתי את זה לפני רגע זה היה ב /system/media ואז שם יש קובץ zip שקוראים לו bootanimation.zip אצלי זה זה
עזוב עכשיו את זה תערוך אם הכלי שהעלתי תצרוב את הLOGO.BIN
ויש לי כלי גם לערוך את ה /system/media -
@פקז כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
@החפץ-בעילום-שם-0 אצלי עשיתי את זה לפני רגע זה היה ב /system/media ואז שם יש קובץ zip שקוראים לו bootanimation.zip אצלי זה זה
עזוב עכשיו את זה תערוך אם הכלי שהעלתי תצרוב את הLOGO.BIN
ויש לי כלי גם לערוך את ה /system/media@חכם-ישראל הוא אמר שכבר יש לו הכל והקובץ נמצא פה

אז בשביל מה שיתחיל מחדש? -
@חכם-ישראל הוא אמר שכבר יש לו הכל והקובץ נמצא פה

אז בשביל מה שיתחיל מחדש?@פקז כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
@חכם-ישראל הוא אמר שכבר יש לו הכל והקובץ נמצא פה

אז בשביל מה שיתחיל מחדש?אז צריך את הכלי הזה בשביל שזה יעבוד
install_bootanimationfactory.msi
-
@פקז כתב בבירור | איך משנים את התמונות שיש כשמדליקים את המכשיר?:
@חכם-ישראל הוא אמר שכבר יש לו הכל והקובץ נמצא פה

אז בשביל מה שיתחיל מחדש?אז צריך את הכלי הזה בשביל שזה יעבוד
install_bootanimationfactory.msi
@חכם-ישראל לא אם יש לו ממקום אחר אני עכשיו העתקתי מטלפון אחר את הקובץ שלו וזה עבד
-
@חכם-ישראל @פקז
תכלס מה אני צריך לעשות? -
@חכם-ישראל @פקז
תכלס מה אני צריך לעשות?@החפץ-בעילום-שם-0 יש לך כבר קובץ bootanimation.zip?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 יש לך כבר קובץ bootanimation.zip?
@פקז אני לא מוצא
-
@פקז אני לא מוצא
@החפץ-בעילום-שם-0 איזה מכשיר יש לך?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 איזה מכשיר יש לך?
@פקז M390
-
@פקז M390
@החפץ-בעילום-שם-0 תכתוב אולי בחיפוש bootabimation.zip
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תכתוב אולי בחיפוש bootabimation.zip
@פקז אין
-
@פקז אין
@החפץ-בעילום-שם-0 אז אין לי מושג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות