מדריך | איך לייצור חלון באינדיזיין במהירות ללא סקריפט [מתאים לעבודה עם טקסט קצר]
-
איך לייצור חלון באינדיזיין במהירות ללא סקריפט-
(זה דרך שני חשבתי עליה אבל אני מניח שעוד חשבו עליה.)
לשים את סמן הטקסט אחרי המילה הראשונה
ללחוץ CTRL+\

ללכת לסוף השורה השנייה וללחוץ ENTER

טאאדם.החסרונות בשיטה זאת זה מחלק את זה לשתי פסקאות שונות , ככה שזה יכול להקשות עליך אם אתה עובד עם סגנונות פסקה על הרבה עמודים.
אם אתה צריך לשנות את הטקסט יותר מאות אחת לפה אות לשם, אז צריך לעשות את החלון מחדש -
איך לייצור חלון באינדיזיין במהירות ללא סקריפט-
(זה דרך שני חשבתי עליה אבל אני מניח שעוד חשבו עליה.)
לשים את סמן הטקסט אחרי המילה הראשונה
ללחוץ CTRL+\

ללכת לסוף השורה השנייה וללחוץ ENTER

טאאדם.החסרונות בשיטה זאת זה מחלק את זה לשתי פסקאות שונות , ככה שזה יכול להקשות עליך אם אתה עובד עם סגנונות פסקה על הרבה עמודים.
אם אתה צריך לשנות את הטקסט יותר מאות אחת לפה אות לשם, אז צריך לעשות את החלון מחדש -
@דנבו תגיד אתה רציני?
יש דרך יותר פשוטה לשים רווחים וככה יווצר חלון
אם יש הרבה ממש אני אוכל לגלות שיטה אחרת שאיתה אני עבדתי בעבר (אגב זה נמכר כסקריפט)
תוכל לעשות באמצעות אובייקט מעוגן ועם דחיית טקסט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות