ימות המשיח, די דחוף!
-
@דוד-1 אמר בימות המשיח, די דחוף!:
@אלישי אמר בימות המשיח, די דחוף!:
@tzuribaharav האם אתה בגולן טלקום?
מה מיוחד בגולן טלקום?
להם יש בעיות הכי גדולות בהתקשרות עם ימות!
-
@דוד-1 אמר בימות המשיח, די דחוף!:
@QJDTOP דווקא לימות?
לא יודע
או לכל מערכת תוכן?
זה אותה שאלה כמו הראשונה
ולמה זה?
כי הם רבים
(סתם אני לא יודע) -
@אלישי כן, זה בגלל זה? אבל גם שאני מתקשר מהטלפון של הבית זה לא עובד
יש אפשרות לפתיחת מעררכת תכנים עם ממשק אינטרנטי והכל דרך חברה אחרת? -
@אלישי כן, זה בגלל זה? אבל גם שאני מתקשר מהטלפון של הבית זה לא עובד
יש אפשרות לפתיחת מעררכת תכנים עם ממשק אינטרנטי והכל דרך חברה אחרת?@tzuribaharav אמר בימות המשיח, די דחוף!:
@אלישי כן, זה בגלל זה? אבל גם שאני מתקשר מהטלפון של הבית זה לא עובד
יש אפשרות לפתיחת מעררכת תכנים עם ממשק אינטרנטי והכל דרך חברה אחרת?אולי קליקול
-
@אלישי כן, זה בגלל זה? אבל גם שאני מתקשר מהטלפון של הבית זה לא עובד
יש אפשרות לפתיחת מעררכת תכנים עם ממשק אינטרנטי והכל דרך חברה אחרת? -
@tzuribaharav השאלה האם כשאתה מתקשר מהבית למערכת תכנים אחרת של ימות המשיח, האם גם אז זה מתנתק לך, או שזה כן עובר, ורק למערכות שלך זה לא עובר?
@אלישי כל המערכות של הקווים של ימות המשיח כרגע שאני מתקשר לפעמים עובד ורוב הפעמים לא
-
@אלישי כל המערכות של הקווים של ימות המשיח כרגע שאני מתקשר לפעמים עובד ורוב הפעמים לא
@tzuribaharav אמר בימות המשיח, די דחוף!:
כל המערכות של הקווים של ימות המשיח כרגע שאני מתקשר לפעמים עובד ורוב הפעמים לא
גם מהטלפון הנייח בבית?
-
@tzuribaharav אמר בימות המשיח, די דחוף!:
כל המערכות של הקווים של ימות המשיח כרגע שאני מתקשר לפעמים עובד ורוב הפעמים לא
גם מהטלפון הנייח בבית?
@אלישי כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות