בקשה | העלאת קבצי שמע מהמייל למערכת של ימות בכל פעם שמתקבל חדש
-
אני רוצה שכל מייל שמתקבל אלי, יעלה לשלוחה מסויימת בקו של ימות,
ושגם יצנתק כשזה עולה,
אפשרי בתשלום.
0548557079 -
@dfhzrhree כתב בבקשה | העלאת קבצי שמע מהמייל למערכת של ימות בכל פעם שמתקבל חדש:
יש מוצר כזה של @מנצפכ בחינם כאן בפורום.
איפה?
-
@dfhzrhree כתב בבקשה | העלאת קבצי שמע מהמייל למערכת של ימות בכל פעם שמתקבל חדש:
יש מוצר כזה של @מנצפכ בחינם כאן בפורום.
איפה?
-
@שמואל-ש
https://mitmachim.top/post/500897@dfhzrhree כתב בבקשה | העלאת קבצי שמע מהמייל למערכת של ימות בכל פעם שמתקבל חדש:
@שמואל-ש
https://mitmachim.top/post/500897אין שם את האפשרות הנ"ל!
-
@dfhzrhree כתב בבקשה | העלאת קבצי שמע מהמייל למערכת של ימות בכל פעם שמתקבל חדש:
@שמואל-ש
https://mitmachim.top/post/500897אין שם את האפשרות הנ"ל!
-
@שמואל-ש
אתה מתכוין להעלות קבצים שנשלחו למייל? אכן.
אך את הטקסט זה מעלה כקובץ שמע (TTS ליתר דיוק), ושיערתי שלכך כוונתו...@dfhzrhree כתב בבקשה | העלאת קבצי שמע מהמייל למערכת של ימות בכל פעם שמתקבל חדש:
אך את הטקסט זה מעלה כקובץ שמע (TTS ליתר דיוק), ושיערתי שלכך כוונתו...
אני רואה בכותרת
העלאת קבצי שמע מהמייל למערכת -
@dfhzrhree כתב בבקשה | העלאת קבצי שמע מהמייל למערכת של ימות בכל פעם שמתקבל חדש:
אך את הטקסט זה מעלה כקובץ שמע (TTS ליתר דיוק), ושיערתי שלכך כוונתו...
אני רואה בכותרת
העלאת קבצי שמע מהמייל למערכת -
אני רוצה שכל מייל שמתקבל אלי, יעלה לשלוחה מסויימת בקו של ימות,
ושגם יצנתק כשזה עולה,
אפשרי בתשלום.
0548557079
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות