שאלה | שאלה אחרונה להיום בלי נדר, מחיקת package installer
-
שלום אני רוצה למחוק את הPACAKGEINSTALLER יש אפשרות לעשות את זה בלי רוט? מכישרQIN1S+
אם כן, אשמח לעזרה בזה מצוה עצומה.
אם חייב רוט, האם אפשר לעשות רוט למחוק ואז לבטל? (רוצה לבטל כדי שהמכשיר יהיה חסום "בלוק"). -
- להכניס את הטלפון למצב fastboot
- לגרור ל cmd את התוכנה fastboot
- להקליד flash boot ולגרור את ה boot.img המקורי ל cmd
@פקז כתב בשאלה | שאלה אחרונה להיום בלי נדר, מחיקת package installer:
לגרור ל cmd
שים לב שאם ה CMD נפתח כמנהל זה לא יעבוד
-
@פקז כתב בשאלה | שאלה אחרונה להיום בלי נדר, מחיקת package installer:
לגרור ל cmd
שים לב שאם ה CMD נפתח כמנהל זה לא יעבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות