בירור - פתיחת קבצי rar דרך סייר הקבצים
-
@ראובן-שבתי הלא אם קטון אתה בעינך וגו'
לא הבנתי אתה פותח באמצעות הסייר קבצי RAR? -
@ראובן-שבתי מישהו יכול לשלוח לי קובץ rar שאני אראה אם קיבלתי כבר?
-
@ראובן-שבתי מישהו יכול לשלוח לי קובץ rar שאני אראה אם קיבלתי כבר?
-
@gon-kandi כתב בבירור - פתיחת קבצי rar דרך סייר הקבצים:
@צור תודה, בדקתי ועד לא קיבלתי את העדכון מישהו יודע מתי יקבלו כולם (ולא רק חלק)?
אתה עם ווינדוס 11?
-
@gon-kandi כתב בבירור - פתיחת קבצי rar דרך סייר הקבצים:
@צור תודה, בדקתי ועד לא קיבלתי את העדכון מישהו יודע מתי יקבלו כולם (ולא רק חלק)?
אתה עם ווינדוס 11?
@ראובן-שבתי כן
-
-
@ראובן-שבתי לי יש את זה
22621.1778
עדיין אין לי את העדכון הנ"ל -
@ראובן-שבתי לי יש את זה
22621.1778
עדיין אין לי את העדכון הנ"ל@צור כתב בבירור - פתיחת קבצי rar דרך סייר הקבצים:
@ראובן-שבתי לי יש את זה
22621.1778
עדיין אין לי את העדכון הנ"ליכול להיות שיש לכם ואתם לא יודעים שיש
כי בברירת מחדל הוא מוגדר לפתוח דרך WINRAR
צריך לעשות פתח באמצעות או לשנות לתמיד דרך המאפיינים -
@צור כתב בבירור - פתיחת קבצי rar דרך סייר הקבצים:
@ראובן-שבתי לי יש את זה
22621.1778
עדיין אין לי את העדכון הנ"ליכול להיות שיש לכם ואתם לא יודעים שיש
כי בברירת מחדל הוא מוגדר לפתוח דרך WINRAR
צריך לעשות פתח באמצעות או לשנות לתמיד דרך המאפיינים@ראובן-שבתי עדיין אין לי ואני יודע לעשות פתח באמצעות
-
@צור כתב בבירור - פתיחת קבצי rar דרך סייר הקבצים:
@ראובן-שבתי לי יש את זה
22621.1778
עדיין אין לי את העדכון הנ"ליכול להיות שיש לכם ואתם לא יודעים שיש
כי בברירת מחדל הוא מוגדר לפתוח דרך WINRAR
צריך לעשות פתח באמצעות או לשנות לתמיד דרך המאפיינים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות