המחשב איטי מנסה לאפס ולא מצליח לאפס את המחשב...
-
@אליהו-הנביא-1 אז אני לא יודע בדיוק איפה זה אני אבדוק עוד מעט כשאני אהיה על המחשב
-
@אליהו-הנביא-1 אז אני לא יודע בדיוק איפה זה אני אבדוק עוד מעט כשאני אהיה על המחשב
@פקז יש שם עוד מיליוני קבצים בלי תיקיה....
כך שאני לא יכול לצלם הכול....,. -
@פקז יש שם עוד מיליוני קבצים בלי תיקיה....
כך שאני לא יכול לצלם הכול....,.@אליהו-הנביא-1 אז תסתכל שם אם אתה רואה קובץ Reagentc.exe
-
@אליהו-הנביא-1 אז תסתכל שם אם אתה רואה קובץ Reagentc.exe
-
@אליהו-הנביא-1 אתה צריך את זה

-
@אליהו-הנביא-1 אתה צריך את זה

@פקז זה מה שעולה קשור?

-
@פקז זה מה שעולה קשור?

@אליהו-הנביא-1 כולם באותה תיקיה?
-
@פקז זה מה שעולה קשור?

@אליהו-הנביא-1 אמור להיות לך אחד כזה בתיקייה system32
-
@אליהו-הנביא-1 כולם באותה תיקיה?
@פקז כתב בהמחשב איטי מנסה לאפס ולא מצליח לאפס את המחשב...:
@אליהו-הנביא-1 כולם באותה תיקיה?
לא
@פקז כתב בהמחשב איטי מנסה לאפס ולא מצליח לאפס את המחשב...:
@אליהו-הנביא-1 אמור להיות לך אחד כזה בתיקייה system32
ואין לי בתיקייה הזאת...
-
@פקז כתב בהמחשב איטי מנסה לאפס ולא מצליח לאפס את המחשב...:
@אליהו-הנביא-1 כולם באותה תיקיה?
לא
@פקז כתב בהמחשב איטי מנסה לאפס ולא מצליח לאפס את המחשב...:
@אליהו-הנביא-1 אמור להיות לך אחד כזה בתיקייה system32
ואין לי בתיקייה הזאת...
@אליהו-הנביא-1
תעשה התקנה נקיה גם יותר מומלץ וגם יהיה יותר קל -
@פקז כתב בהמחשב איטי מנסה לאפס ולא מצליח לאפס את המחשב...:
@אליהו-הנביא-1 כולם באותה תיקיה?
לא
@פקז כתב בהמחשב איטי מנסה לאפס ולא מצליח לאפס את המחשב...:
@אליהו-הנביא-1 אמור להיות לך אחד כזה בתיקייה system32
ואין לי בתיקייה הזאת...
פוסט זה נמחק! -
@אליהו-הנביא-1
תעשה התקנה נקיה גם יותר מומלץ וגם יהיה יותר קל -
@אני-אני-אני כשיש למישהו בעיה נקודתית שניתן לפתור אותה לא שולחים אותו להתקין מחדש את המערכת הפעלה, ולעשות גיבוי לכל החומר שיש על המחשב...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

