המחשב איטי מנסה לאפס ולא מצליח לאפס את המחשב...
-
@Yanky זה מה שעלה לי...

Microsoft Windows [Version 10.0.19045.2965]
(c) Microsoft Corporation. כל הזכויות שמורות.C:\Users\1>reagentc /enable
'reagentc' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.C:\Users\1>
מה זה אומר???
-
א אליהו הנביא 1 סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אליהו הנביא 1 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@Yanky זה מה שעלה לי...

Microsoft Windows [Version 10.0.19045.2965]
(c) Microsoft Corporation. כל הזכויות שמורות.C:\Users\1>reagentc /enable
'reagentc' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.C:\Users\1>
מה זה אומר???
-
@אליהו-הנביא-1 לא פתחת כמנהל... תפתח את שורת הפקודה כמנהל, שים את העכבר על התוכנה לפני שאתה פותח אותה ואז מקש ימני בעכבר ואז הפעל כמנהל. ותריץ שוב את הפקודה הנ"ל
@Harwona הפעלתי כמנהל וזה מה שאוה עונה לי...
Microsoft Windows [Version 10.0.19045.2965]
(c) Microsoft Corporation. כל הזכויות שמורות.C:\WINDOWS\system32>reagentc /enable
'reagentc' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.C:\WINDOWS\system32>
-
@Harwona הפעלתי כמנהל וזה מה שאוה עונה לי...
Microsoft Windows [Version 10.0.19045.2965]
(c) Microsoft Corporation. כל הזכויות שמורות.C:\WINDOWS\system32>reagentc /enable
'reagentc' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.C:\WINDOWS\system32>
-
@Harwona הפעלתי כמנהל וזה מה שאוה עונה לי...
Microsoft Windows [Version 10.0.19045.2965]
(c) Microsoft Corporation. כל הזכויות שמורות.C:\WINDOWS\system32>reagentc /enable
'reagentc' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.C:\WINDOWS\system32>
@אליהו-הנביא-1 מה שהוא אומר לך זה שלא קיים כזה דבר reagentc אתה צריך לגרור את התוכנה reagentc.exe ל cmd ואז זה יעבוד ממה שראיתי באינטרנט זה אמור להיות בנתיב c:/windows/system32/reagentc.exe (ה system32 אני חושב שאמור להשתנות לפי הדגם של המחשב שלך אז פשוט תחפש את זה תגרור את זה ל cmd עם הרשאת מנהל ואז תכתוב enable/
-
@פקז כתב בהמחשב איטי מנסה לאפס ולא מצליח לאפס את המחשב...:
reagentc.exe
זה מה שעלה עכשיו...
Microsoft Windows [Version 10.0.19045.2965]
(c) Microsoft Corporation. כל הזכויות שמורות.C:\WINDOWS\system32>reagentc.exe
'reagentc.exe' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.C:\WINDOWS\system32>
-
@פקז כתב בהמחשב איטי מנסה לאפס ולא מצליח לאפס את המחשב...:
reagentc.exe
זה מה שעלה עכשיו...
Microsoft Windows [Version 10.0.19045.2965]
(c) Microsoft Corporation. כל הזכויות שמורות.C:\WINDOWS\system32>reagentc.exe
'reagentc.exe' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.C:\WINDOWS\system32>
@אליהו-הנביא-1 תכתוב בחיפוש הרגיל של ווינדוס reagentc
-
@אליהו-הנביא-1 תכתוב בחיפוש הרגיל של ווינדוס reagentc
-
@אליהו-הנביא-1 תוכל להעלות צילום מסך מ c:/windows?
-
@אליהו-הנביא-1 תוכל להעלות צילום מסך מ c:/windows?
-
@אליהו-הנביא-1 אני מתכוון שתיכנס לכונן (c) ואז לאחת מהתיקיות שיש בפנים (windows) ואז תעשה צילום מסך
-
@אליהו-הנביא-1 אני מתכוון שתיכנס לכונן (c) ואז לאחת מהתיקיות שיש בפנים (windows) ואז תעשה צילום מסך
@פקז זה מה שיש שם....

-
@פקז זה מה שיש שם....

@אליהו-הנביא-1 תעלה צילום מסך מהתיקייה הזו

-
@אליהו-הנביא-1 תעלה צילום מסך מהתיקייה הזו

-
@אליהו-הנביא-1 אז אני לא יודע בדיוק איפה זה אני אבדוק עוד מעט כשאני אהיה על המחשב
-
@אליהו-הנביא-1 אז אני לא יודע בדיוק איפה זה אני אבדוק עוד מעט כשאני אהיה על המחשב
@פקז יש שם עוד מיליוני קבצים בלי תיקיה....
כך שאני לא יכול לצלם הכול....,. -
@פקז יש שם עוד מיליוני קבצים בלי תיקיה....
כך שאני לא יכול לצלם הכול....,.@אליהו-הנביא-1 אז תסתכל שם אם אתה רואה קובץ Reagentc.exe
-
@אליהו-הנביא-1 אז תסתכל שם אם אתה רואה קובץ Reagentc.exe
-
@אליהו-הנביא-1 אתה צריך את זה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



