עזרה: נגן M200 מסך לא עובד
-
@ביישן תבדוק שחיברת טוב תנסה בזהירות לפרק ולחבר שוב. אולי יש עוד משהו שלא מחובר? אם לא עוזר זה רק טכנאי שיכול לבדוק עם מכשיר איפה הבעיה
-
@ביישן לא הבנתי זה בכלל לא נדלק, או שזה עושה איזה אור או משהו, כשמחברים למחשב או משהו דומה?
-
@avrasha כתב בעזרה: נגן M200 מסך לא עובד:
@ביישן בעיקרון אתה צריך סיכת תיק תק ולשייף אותה בעזרת אבן שיוף בשביל שהיא תהיה עוד יותר דקה ולהכניס בעדינות לתוך החריץ להוציא את כל הדבק מסביב
גם אני כתבתי לו כאן דרך דומה. את הפן צריך לעשות במסך מזכוכית. במסך מפלסטיק זה יכול להמיס את הפלסטיק
-
-
@ביישן אפשרי ע''י חימום מעט! לא משנה בדיוק איזה חימום אבל עדיף כמה שפחות ממוקד!
ואז הכי טוב זה עם וואקום ולא עם מחט כי זה יכול להרוס.
איך זה הפסיק לפעול מה עשית קודם?
היה רוט? אולי זה ''בריק'' -
@ביישן אני לא יודע אני שואל?
ואפשר לתקן את זה ע''י החלפת גרסה אם הבעיה היא גרסה, אבל אם זה בריק (מה שלא נראה לי) אפשר לתקן אבל זה יותר מסובך ונראה לי עם MTK CLENT אפשר. -
@ביישן תבדוק שחיברת טוב תנסה בזהירות לפרק ולחבר שוב. אולי יש עוד משהו שלא מחובר? אם לא עוזר זה רק טכנאי שיכול לבדוק עם מכשיר איפה הבעיה
-
@ביישן אני לא יודע אני שואל?
ואפשר לתקן את זה ע''י החלפת גרסה אם הבעיה היא גרסה, אבל אם זה בריק (מה שלא נראה לי) אפשר לתקן אבל זה יותר מסובך ונראה לי עם MTK CLENT אפשר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות