תפריטים מסוימים מופיעים בערבית בוינדוס
-
הוינדוס שלי בעברית. כך כל התפריטים בתצוגה, וכך היא שיטת הקלט המועדפת
דא עקא, שבתוכנות מסוימות התצוגה מופיעה בכתב שנראה כמו ערבית, על אף שהקלט אפי' באותם תוכנות עצמם הוא בעברית.
בעבר כבר היתה לי הבעיה, ואח"כ זה הסתדר, אולי ע"י עדכון של וינדוס, אינני יודע.
ועכשיו הבעיה חזרה. -
הוינדוס שלי בעברית. כך כל התפריטים בתצוגה, וכך היא שיטת הקלט המועדפת
דא עקא, שבתוכנות מסוימות התצוגה מופיעה בכתב שנראה כמו ערבית, על אף שהקלט אפי' באותם תוכנות עצמם הוא בעברית.
בעבר כבר היתה לי הבעיה, ואח"כ זה הסתדר, אולי ע"י עדכון של וינדוס, אינני יודע.
ועכשיו הבעיה חזרה. -
@אביעד-0 אני מניח שזה ג'בריש
תנסה את הפעולות הבאות:
לוח הבקרה, שעון ואזור, אזור, ניהולי, שנה אזור מערכת. תשנה לעברית
לאחר הפעלה מחדש, תריץ את הקובץ הבא:
Fonts win 10 fix.reg
תעדכן בתוצאות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות