בקשת מידע | האם יש אפשרות לקבל את הודעות המייל בהודעת טקסט
-
@מים-אחרונים
שהודעות המייל יגיעו לי ב SMS -
יש כמובן עוד חברות.
-
יש כמובן עוד חברות.
@מים-אחרונים
ולגבי עדכוני חדשות וכדו' -
יש כמובן עוד חברות.
@מים-אחרונים
איזה -
-
-
@יאיר-יאיר
פתחת את הקישור?
זאת חברה כאן בארץ שנותנת שירות לבעלי עסקים (בעיקר).
ובדרך כלל חברה כזאת לוקחת סכום יפה על עבודתה. -
@יאיר-יאיר
פתחת את הקישור?
זאת חברה כאן בארץ שנותנת שירות לבעלי עסקים (בעיקר).
ובדרך כלל חברה כזאת לוקחת סכום יפה על עבודתה. -
@מים-אחרונים
שהודעות המייל יגיעו לי ב SMS@יאיר-יאיר יש לי תוכנה לזה עם כל מיני פיצ'רים, אבל יש תשלום לימות על כל סמס
אם אתה מעוניין בזה, פנה אלי בפרטי.
-
@מים-אחרונים
ולגבי עדכוני חדשות וכדו'@יאיר-יאיר כתב בהאם יש אפשרות לקבל את הודעות המייל בקובץ טקסט:
@מים-אחרונים
ולגבי עדכוני חדשות וכדו'לא יודע.
-
@מים-אחרונים
ולגבי עדכוני חדשות וכדו'@יאיר-יאיר יש לי משהו כזה למבזקים באתר כל רגע.
בתשלום על הפיתוח ואז על כל סמס לימות המשיח בתעריף ש @אביי שלח. -
@מים-אחרונים
ולגבי עדכוני חדשות וכדו'@יאיר-יאיר יש לי פיתוח ששולח מבזקים ממגוון אתרים לצ'אט בגוגל, אני יכול להתאים אותו לסמס או מייל אם תרצה - בפרטי כנ"ל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
