אין לי הרשאה לשינוי הקובץ בזמן שאני המנהל במחשב
-

-
@זעירא-דמן-חבריא
תוריד את זה יש כמה אופציות אחד מהם זה שחרר ומחק תבחר בזה
(למה זה קורה? זה נראה שאתה בדומיין אאל"ט) -
https://mitmachim.top/post/371097
@זעירא-דמן-חבריא
אם תרצה אני כבר מעלה של ירון
פרוץ ומתורגם -
https://mitmachim.top/post/371097
@זעירא-דמן-חבריא
אם תרצה אני כבר מעלה של ירון
פרוץ ומתורגם@משה-מזרחי לא הבנתי מה הבעיה שלי?
זה וירוס? -
@משה-מזרחי לא הבנתי מה הבעיה שלי?
זה וירוס?@זעירא-דמן-חבריא
לא זה לא וירוס זה נעול על ידי משתמש אחר (נראה כמו דומיין = רשת מחשבים מנוהל על ידי שרת 1) והתוכנה הזו עוזרת לך לקחת בעלות על הקובץ -
@זעירא-דמן-חבריא
לא זה לא וירוס זה נעול על ידי משתמש אחר (נראה כמו דומיין = רשת מחשבים מנוהל על ידי שרת 1) והתוכנה הזו עוזרת לך לקחת בעלות על הקובץ@אני-אני-אני אבל אני לא עם שום דומיין
-
@אני-אני-אני אבל אני לא עם שום דומיין
@זעירא-דמן-חבריא
לא אמרתי ב 100 % שככה זה בכל מקרה הקובץ שהבאתי למעלה אמור לעזור לך לעקוף את הבעיה אתה יכול גם להוסיף עברית ראה כאן
נ.ב. תעלה צילו"מ מתוך ניהול המחשב (win + r ותקיש compmgmt.msc)
ובשורת הפקודה תקיש whoami ותעלה צילו"מ -
@זעירא-דמן-חבריא
לא אמרתי ב 100 % שככה זה בכל מקרה הקובץ שהבאתי למעלה אמור לעזור לך לעקוף את הבעיה אתה יכול גם להוסיף עברית ראה כאן
נ.ב. תעלה צילו"מ מתוך ניהול המחשב (win + r ותקיש compmgmt.msc)
ובשורת הפקודה תקיש whoami ותעלה צילו"מ -
@זעירא-דמן-חבריא
אם ככה זה קצת מוזר כי אתה זקוק להרשאה מעצמך? לא יודע מה הפשט בכל אופן לפתירת הבעיה תשתמש בתוכנה אם אתה רוצה לדעת פשט אולי @יוסי-מחשבים האלוף (מצטער אם עברתי את מכסת התיוג השבועית
) -
@זעירא-דמן-חבריא
אם ככה זה קצת מוזר כי אתה זקוק להרשאה מעצמך? לא יודע מה הפשט בכל אופן לפתירת הבעיה תשתמש בתוכנה אם אתה רוצה לדעת פשט אולי @יוסי-מחשבים האלוף (מצטער אם עברתי את מכסת התיוג השבועית
)@אני-אני-אני זה נראה כמו וירוס
-
@אני-אני-אני זה נראה כמו וירוס
@זעירא-דמן-חבריא
לא יודע אגב ניסית להדליק ולכבות את המחשב ניסית את התוכנה? -
@זעירא-דמן-חבריא נסה לקחת שליטה על התיקיה בה נמצא הקובץ, עם התוכנה הבאה:
NTFSAccess-2.5.exe -
@זעירא-דמן-חבריא נסה לקחת שליטה על התיקיה בה נמצא הקובץ, עם התוכנה הבאה:
NTFSAccess-2.5.exe@יוסי-מחשבים תודה רבה רבה, זה אכן עזר לי.
אבל איך זה קורה יש לך מושג?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
