שיאומי f21pro מכשיר שנכבה ונדלק
-
יש לי שיאומי חצי טאצ' התקנתי בו מסתיר אפליקציות(אשר יצר ממליץ בחום) ובטעות הסתרתי את ההגדרות כיביתי את הפלא' הדלקתי והמכשיר לא מוכן להידלק-המכשיר נדלק רגיל וכשמגיע למסך הבית המסך כל הזמן נכבה ונדלק ולא עוזר כיבוי והדלקה הוצאתי גם את החיבור של הסוללה ולא עוזר אם למישהו יש פיתרון אשמח מאוד
-
יש לי שיאומי חצי טאצ' התקנתי בו מסתיר אפליקציות(אשר יצר ממליץ בחום) ובטעות הסתרתי את ההגדרות כיביתי את הפלא' הדלקתי והמכשיר לא מוכן להידלק-המכשיר נדלק רגיל וכשמגיע למסך הבית המסך כל הזמן נכבה ונדלק ולא עוזר כיבוי והדלקה הוצאתי גם את החיבור של הסוללה ולא עוזר אם למישהו יש פיתרון אשמח מאוד
-
יש לי שיאומי חצי טאצ' התקנתי בו מסתיר אפליקציות(אשר יצר ממליץ בחום) ובטעות הסתרתי את ההגדרות כיביתי את הפלא' הדלקתי והמכשיר לא מוכן להידלק-המכשיר נדלק רגיל וכשמגיע למסך הבית המסך כל הזמן נכבה ונדלק ולא עוזר כיבוי והדלקה הוצאתי גם את החיבור של הסוללה ולא עוזר אם למישהו יש פיתרון אשמח מאוד
@י-א כתב בשיאומי f21pro מכשיר שנכבה ונדלק:
יש לי שיאומי חצי טאצ' התקנתי בו מסתיר אפליקציות(אשר יצר ממליץ בחום) ובטעות הסתרתי את ההגדרות כיביתי את הפלא' הדלקתי והמכשיר לא מוכן להידלק-המכשיר נדלק רגיל וכשמגיע למסך הבית המסך כל הזמן נכבה ונדלק ולא עוזר כיבוי והדלקה הוצאתי גם את החיבור של הסוללה ולא עוזר אם למישהו יש פיתרון אשמח מאוד
כנראה האפליקציה של מסך הבית קרס תעשה צריבה חדשה של הסיסטם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות