פריצת מסך יונדאי איוניק 2020
-
@כריש-0
מה אתה צריך וויז וכו'?
אם אני לא טועה ברכב שלך המערכת לא אנדרואיד
תעלה תמונה@אני-אני-אני המערכת שלי היא אנדרואיד 4 (או 5)
יש וויז מותקן, אבל זה כל כך ישן שזה לא מתחבר לשרתים של וויז (יש לי סים עם חבילת גלישה פעילה)
עדכון המערכת מסתיים בשגיאה
אין גישה לפליי סטור -
@אני-אני-אני המערכת שלי היא אנדרואיד 4 (או 5)
יש וויז מותקן, אבל זה כל כך ישן שזה לא מתחבר לשרתים של וויז (יש לי סים עם חבילת גלישה פעילה)
עדכון המערכת מסתיים בשגיאה
אין גישה לפליי סטור -
@כריש-0
כנראה מערכת של גיל קאר אין כל כך מה לעשות (ועדכון הוויז כנראה יקריס אותו)@אני-אני-אני
בהחלט, מערכת של גיל קאר
עדכון לאנצ'רים וכדו'?? -
@אני-אני-אני
בהחלט, מערכת של גיל קאר
עדכון לאנצ'רים וכדו'?? -
@אני-אני-אני
לא הצלחתי לגשת לעקוב את הלאנצ'ר שלהם
ישנה דרך?
ומה לגבי פותח מסך, איך עובדים עם זה? -
@אני-אני-אני
לא הצלחתי לגשת לעקוב את הלאנצ'ר שלהם
ישנה דרך?
ומה לגבי פותח מסך, איך עובדים עם זה? -
@כריש-0
אם אני מבין נכון המערכת שלך היא לא לאנצר אלא מערכת עם גירסא שלהם
לגבי הפותח מסך (אני לא חושב שיש לך אנדרואיד אוטו במערכת?!@אני-אני-אני חפרתי עוד קצת בנושא
מערכת של גיל קאר מבוסס fly audio
אנדרואיד 4.4.2
יש לי גישה לדף של העידכון גירסא דרך הריקוברי, אין לי קבצים מתאימים.יש לכך פיתרון/קבצים?
(יונדאי I25 2016) -
@אני-אני-אני חפרתי עוד קצת בנושא
מערכת של גיל קאר מבוסס fly audio
אנדרואיד 4.4.2
יש לי גישה לדף של העידכון גירסא דרך הריקוברי, אין לי קבצים מתאימים.יש לכך פיתרון/קבצים?
(יונדאי I25 2016) -
@כריש-0
הפתרון זה הדבר השני ששאלת קבצים תחפש אולי תמצא@אני-אני-אני זה מה שהתכוונתי שחפרתי בנושא,
חיפשתי קבצים לא מצאתי..
מקוה שיש למישהו..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות