תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA
-
@מיכאלוש כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@יום_שמח תנסה להסתיר את הרוט
איך?
הוא כן נכנס ונותן לי לרשום סיסמה אבל הוא מתחבר שעה (בקיצור לא מתחבר) -
-
-
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
לפעמים אני מצליח להיכנס לאפליקציה של הבנק ולפעמים הוא לא נכנס מה יכול להיות? (לאומי)
יש מישהו שבנק לאומי עובד לו?
אני צריך בעיקר להפקדת צ'קים
זה אפשרי? -
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
אני צריך בעיקר להפקדת צ'קים
הפקדת צ'קים בכל מקרה עדיין לא עובד דרך המחשב, בכל אופן בפאג"י שהאפליקציה שלו עובדת מצויין, ההפקדה לא.
-
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
אני צריך בעיקר להפקדת צ'קים
הפקדת צ'קים בכל מקרה עדיין לא עובד דרך המחשב, בכל אופן בפאג"י שהאפליקציה שלו עובדת מצויין, ההפקדה לא.
@EBA כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
אני צריך בעיקר להפקדת צ'קים
הפקדת צ'קים בכל מקרה עדיין לא עובד דרך המחשב, בכל אופן בפאג"י שהאפליקציה שלו עובדת מצויין, ההפקדה לא.
שמעתי שהוא צריך חיישן שמזהה שהטלפון בזווית מסויימת
-
איזה קובץ צריך להוריד מהדרייב??

וכן הניסיון לווינדוס 10 כבר עובד? -
@EBA כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
אני צריך בעיקר להפקדת צ'קים
הפקדת צ'קים בכל מקרה עדיין לא עובד דרך המחשב, בכל אופן בפאג"י שהאפליקציה שלו עובדת מצויין, ההפקדה לא.
שמעתי שהוא צריך חיישן שמזהה שהטלפון בזווית מסויימת
-
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
שמעתי שהוא צריך חיישן שמזהה שהטלפון בזווית מסויימת
העלה כאן איפשהו פעם משהו שאמור לפתור את זה. לא זוכר איפה ומה.
@EBA כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
שמעתי שהוא צריך חיישן שמזהה שהטלפון בזווית מסויימת
העלה כאן איפשהו פעם משהו שאמור לפתור את זה. לא זוכר איפה ומה.
אני ישמח לדעת
כי לפעמים הבנק נפתח. -
@EBA כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
שמעתי שהוא צריך חיישן שמזהה שהטלפון בזווית מסויימת
העלה כאן איפשהו פעם משהו שאמור לפתור את זה. לא זוכר איפה ומה.
אני ישמח לדעת
כי לפעמים הבנק נפתח. -
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
שמעתי שהוא צריך חיישן שמזהה שהטלפון בזווית מסויימת
העלה כאן איפשהו פעם משהו שאמור לפתור את זה. לא זוכר איפה ומה.
@EBA כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
שמעתי שהוא צריך חיישן שמזהה שהטלפון בזווית מסויימת
העלה כאן איפשהו פעם משהו שאמור לפתור את זה. לא זוכר איפה ומה.
אם באמצע זה ירוק אז איפה הבעיה (המצלמה עובדת הפוכה, בתמונה סגרתי אותה ידנית)

-
@EBA כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@יום_שמח כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
שמעתי שהוא צריך חיישן שמזהה שהטלפון בזווית מסויימת
העלה כאן איפשהו פעם משהו שאמור לפתור את זה. לא זוכר איפה ומה.
אם באמצע זה ירוק אז איפה הבעיה (המצלמה עובדת הפוכה, בתמונה סגרתי אותה ידנית)

-
@dfhzrhree כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@יום_שמח
אם מעניין אותך.
https://tchumim.com/topic/11108/הפקדת-צ-קים-באימולוטר-בנטפרי-קחו-את-המידעמישהו יכול להסביר את זה בעברית? ולעדכן אם זה בכלל עובד בWSA?
-
@יום_שמח
בגלל שהיא הפוכה כנראה היא לא מצליחה לקרוא את הפרטים שעל השיק (השורה המקווקות למטה...).
זה עוד לפני שדיברנו על האיכות שלה...@dfhzrhree כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@יום_שמח
בגלל שהיא הפוכה כנראה היא לא מצליחה לקרוא את הפרטים שעל השיק (השורה המקווקות למטה...).
זה עוד לפני שדיברנו על האיכות שלה...מצלמה באיכות טובה
השאלה אם הוא לא מתרגם את זה כן ישר
והאם יש תוכנה שיכולה להפוך את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

