בעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק
-
@Yanky לא עזר!
החלפתי גם בשולט וגם בנשלט (וניסיתי גם רק באחד מהם) ולא עזר! האופצייה לא ניתנת לבחירה!
@יוסי-מחשבים -
@Yanky כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
הגדרת סיסמה לכניסה מרחוק?
כן
@Yanky כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
אם אתה צריך עזרה מרחוק
עזרה למה? אני צריך הסבר כדי להצליח להחשיך!
-
@Yanky @A0533057932 מה עושים?
זה דחוף לי!!!@שמואל-ש כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
@Yanky @A0533057932 מה עושים?
זה דחוף לי!!!מה דחוף בפונקציה זו?
-
@שמואל-ש כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
@Yanky @A0533057932 מה עושים?
זה דחוף לי!!!מה דחוף בפונקציה זו?
-
@Yanky @A0533057932 מה עושים?
זה דחוף לי!!! -
@שמואל-ש כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
@Yanky מה עושים?
זה דחוף לי!!!אם אתה צריך עזרה מרחוק
שלח לי מייל -
-
@Yanky כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
@שמואל-ש
yankystechשלחתי, מחכה לתשובה
-
@Yanky כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
@שמואל-ש
yankystechשלחתי, מחכה לתשובה
-
@Yanky כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
@שמואל-ש
תכניס אותי עם אנידסק לפני ההתקנהאיך חוסמים עדכונים? קובץ הוסט?
א"כ מה הם השרתים תודה רבה -
@Yanky כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
@בהתחלה
באמצע ההתקנההם שואלים מה לגבי עדכונים
ואתה בוחר disable updatesאין לי מוניטין ולא יכול להצביע לך . אולי תתרום לי מ'

@בהתחלה כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
@Yanky כתב בבעיה | למה אני לא מצליח להחשיך את המסך בשליטה מרחוק עם אנידסק:
@בהתחלה
באמצע ההתקנההם שואלים מה לגבי עדכונים
ואתה בוחר disable updatesאין לי מוניטין ולא יכול להצביע לך . אולי תתרום לי מ'

יש"כ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות