עובד בארה"ב
-
@חכם-ישראל באיזה מדינה?
-
-
@חכם-ישראל באיזה מדינה?
-
@חכם-ישראל כתב בעובד בארה"ב:
@יוסי5783 כתב בעובד בארה"ב:
@חכם-ישראל באיזה מדינה?
ברוקילין ניו יורק
יש למעשה מישהו שיכול להגיד איזה חברות עובדים ואיזה לא ?
-
@חכם-ישראל כתב בעובד בארה"ב:
@יוסי5783 כתב בעובד בארה"ב:
@חכם-ישראל באיזה מדינה?
ברוקילין ניו יורק
יש למעשה מישהו שיכול להגיד איזה חברות עובדים ואיזה לא ?
-
@dco כתב בעובד בארה"ב:
@MB1111 מנסיון ואחרי עוגמות נפש תעשה מחברה מקומית
לא הבנתי
יש לי סים של חברה מקומיתהשאלה באם זה עובד בטלפון של שיאומי F21
-
@חכם-ישראל שלא בכל מקום היה לך קליטה
-
@יוסי5783 כתב בעובד בארה"ב:
@MB1111 אני יודע שT mobile עובד (אבל לא בצורה מושלמת).
אני עכשיו חזרתי מחו"ל והיה לי חברת Ultra Mobile שזה מתחת לחברת T mobile דהיינו הקליטה שלהם
ועבד מקסים מהר והכול
@MB1111 כתב בעובד בארה"ב:
@יוסי5783 כתב בעובד בארה"ב:
@MB1111 אני יודע שT mobile עובד (אבל לא בצורה מושלמת).
אני עכשיו חזרתי מחו"ל והיה לי חברת Ultra Mobile שזה מתחת לחברת T mobile דהיינו הקליטה שלהם
ועבד מקסים מהר והכול
איפה היה לך סים?
-
@MB1111 כתב בעובד בארה"ב:
@יוסי5783 כתב בעובד בארה"ב:
@MB1111 אני יודע שT mobile עובד (אבל לא בצורה מושלמת).
אני עכשיו חזרתי מחו"ל והיה לי חברת Ultra Mobile שזה מתחת לחברת T mobile דהיינו הקליטה שלהם
ועבד מקסים מהר והכול
איפה היה לך סים?
@חכם-ישראל
קניתי שם
וניתן למצוא גם פה -
D dco התייחס לנושא זה ב
-
D dco התייחס לנושא זה ב
-
D dco התייחס לנושא זה ב
-
D dco התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות