הפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד)
-
@מיגו-להוציא להלן תמונה ממה שמופיע אצלי ב"פעולות מכשיר":

-
@מיגו-להוציא להלן תמונה ממה שמופיע אצלי ב"פעולות מכשיר":

-
@שמואל-ש תמיד פחדתי לעשות את זה בגלל שחשבתי שזה אתחול הגדרות וכדו'...
אגב! כתוב למעלה שזה רק למכשיר עם רוט {עד כמה שאין לי כמעט מושג מה זה רוט} - אם זה עוד אצלי זה אומר שיש לי רוט?
-
@שמואל-ש תמיד פחדתי לעשות את זה בגלל שחשבתי שזה אתחול הגדרות וכדו'...
אגב! כתוב למעלה שזה רק למכשיר עם רוט {עד כמה שאין לי כמעט מושג מה זה רוט} - אם זה עוד אצלי זה אומר שיש לי רוט?
@mlpk כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
אם זה עוד אצלי זה אומר שיש לי רוט?
לא אומר כלום.
-
@שמואל-ש תמיד פחדתי לעשות את זה בגלל שחשבתי שזה אתחול הגדרות וכדו'...
אגב! כתוב למעלה שזה רק למכשיר עם רוט {עד כמה שאין לי כמעט מושג מה זה רוט} - אם זה עוד אצלי זה אומר שיש לי רוט?
-
@mlpk אם היית משתמש בגרסה עדכנית ולא בגרסה עתיקה, היה כתוב לך שם "הפעלה מחדש/כיבוי" ולא היית חושש...
@צדיק-תמים העניין הוא - שאין לי חיבור לרשת,
ופעם התקנתי את הגירסה האחרונה - והוא לא נתן לי ליצור יותר מ-5 פקודות מאקרו בלי לשדרג, ואין לי אפשרות לשדרג;
אדרבא! - אם יש לך רעיון איך אני יכול להתקין את הגירסה האחרונה ולשדרג אותה - בלי חיבור לרשת - אשמח מאוד! -
@צדיק-תמים העניין הוא - שאין לי חיבור לרשת,
ופעם התקנתי את הגירסה האחרונה - והוא לא נתן לי ליצור יותר מ-5 פקודות מאקרו בלי לשדרג, ואין לי אפשרות לשדרג;
אדרבא! - אם יש לך רעיון איך אני יכול להתקין את הגירסה האחרונה ולשדרג אותה - בלי חיבור לרשת - אשמח מאוד! -
@mlpk יש בגוגל גרסאות פרוצות עדכניות. אולי לא הגרסה הכי הכי אחרונה, אבל מספיק מעודכנת
@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
@mlpk יש בגוגל גרסאות פרוצות עדכניות. אולי לא הגרסה הכי הכי אחרונה, אבל מספיק מעודכנת
יש מצב שאתה מעלה את זה
-
@mlpk יש בגוגל גרסאות פרוצות עדכניות. אולי לא הגרסה הכי הכי אחרונה, אבל מספיק מעודכנת
@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
@mlpk יש בגוגל גרסאות פרוצות עדכניות. אולי לא הגרסה הכי הכי אחרונה, אבל מספיק מעודכנת
זה מה שנפתח לי:

אולי יש לך משהו טוב?
-
@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
@mlpk יש בגוגל גרסאות פרוצות עדכניות. אולי לא הגרסה הכי הכי אחרונה, אבל מספיק מעודכנת
זה מה שנפתח לי:

אולי יש לך משהו טוב?
-
@mlpk יש עוד אתרים שיש בהם מאקרודרואיד פרו
https://www.google.com/search?q=MacroDroid+PRO+MOD
בכל מקרה גם אם אין אזהרה של האנטיוירוס אני לא לוקח אחריות כמובן...@צדיק-תמים גם בזה יש איום,
האם תוכל להעלות גירסה פרוצה מעודכנת? -
@צדיק-תמים גם בזה יש איום,
האם תוכל להעלות גירסה פרוצה מעודכנת? -
@mlpk אתה חושש מהאזהרה או שהיא מפריעה לך להוריד?
כי גם לי אין מאיפה להוריד חוץ מהאתרים האלה (אגב כל האתרים שבתוצאות חיפוש חסומים על ידי eset? נשמע מוזר)@צדיק-תמים היא מפריעה לי להוריד - כלומר - לא מצאתי דרך לפתוח את הדפים האלו בגלל האיום.
חוץ מזה אני מקווה שאם ייפתח אני יוכל להוריד - כי יש כל מיני אתרים שנטפרי לא מרשים להוריד קבצי APK
-
@צדיק-תמים היא מפריעה לי להוריד - כלומר - לא מצאתי דרך לפתוח את הדפים האלו בגלל האיום.
חוץ מזה אני מקווה שאם ייפתח אני יוכל להוריד - כי יש כל מיני אתרים שנטפרי לא מרשים להוריד קבצי APK
-
@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
@mlpk
https://www.eset.co.il/support/home/support-articles/196-eset-disable-protectionעזר לפתוח את האתר;
אבל...@mlpk כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
יש כל מיני אתרים שנטפרי לא מרשים להוריד קבצי APK
-
@צדיק-תמים היא מפריעה לי להוריד - כלומר - לא מצאתי דרך לפתוח את הדפים האלו בגלל האיום.
חוץ מזה אני מקווה שאם ייפתח אני יוכל להוריד - כי יש כל מיני אתרים שנטפרי לא מרשים להוריד קבצי APK
@mlpk
apkmody_3.2.26_1.apk
באתר היה כתוב v5.34.5, בשם הקובץ כתוב 3.2.... לא יודע
הנה מאתר נוסף: MacroDroid-Pro-v5.31.7_build_7310007-Mod-armeabi-v7a.apk -
@mlpk
apkmody_3.2.26_1.apk
באתר היה כתוב v5.34.5, בשם הקובץ כתוב 3.2.... לא יודע
הנה מאתר נוסף: MacroDroid-Pro-v5.31.7_build_7310007-Mod-armeabi-v7a.apk@צדיק-תמים תודה רבה!
-
@mlpk
apkmody_3.2.26_1.apk
באתר היה כתוב v5.34.5, בשם הקובץ כתוב 3.2.... לא יודע
הנה מאתר נוסף: MacroDroid-Pro-v5.31.7_build_7310007-Mod-armeabi-v7a.apk@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
apkmody_3.2.26_1.apk
זה לא האפליקציה המבוקשת
@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
MacroDroid-Pro-v5.31.7_build_7310007-Mod-armeabi-v7a.apk

-
M mlpk סימן נושא זה כנפתר ב
-
יש אפשרות לכבות את המכשיר או להפעילו מחדש ללא רוט? למשל אם ADB או להריץ איזה פקודה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

