נפל הטלפון
-
יש לי F22 PRO חדש ממש, היה לידי ונפל (מגובה נמוך) והמסך שלו לא עובד... הטלפון עובד מעולה, השירים המשיכו לעבוד, מקבל שיחות והכל רק לא רואים כלום. מה עושים????
@gyhgyh כתב בנפל הטלפון:
יש לי F22 PRO חדש ממש, היה לידי ונפל (מגובה נמוך) והמסך שלו לא עובד... הטלפון עובד מעולה, השירים המשיכו לעבוד, מקבל שיחות והכל רק לא רואים כלום. מה עושים????
ההיגיון מורה על שתי אפשרויות;
א. לבדוק את החיבור.
ב. להחליף מסך לאחד שוודאי תקין, ולראות אם עובד. -
יש לי F22 PRO חדש ממש, היה לידי ונפל (מגובה נמוך) והמסך שלו לא עובד... הטלפון עובד מעולה, השירים המשיכו לעבוד, מקבל שיחות והכל רק לא רואים כלום. מה עושים????
@gyhgyh
אם אין על המסך סימנים שבורים אז כמו ש @מיגו-להוציא כתב כנראה התקנתקו החיבורים אם יש שברים או סימני נזק על המסך צריך להחליף ומומלף בחום להשתמש במגן קידמי ואחורי -
תקשיבו משהו הזוי, התקשרתי לחנות אמרו לי לחזור אחרי חצי שעה קיצער אחרי שאני חוזרת אליהם מסבירה מה הבעיה והוא מסביר לי לאיפה לבוא וכו. פתאום המסך נדלק עובד כרגיל כאילו לא קרה כלום.
אבל עכשיו הוא רגיש ברמות כל מכה קטנה וחלשה יכולה לכבות ולהדליק בחזרה את המסך.
אז מה זה אומר עכשיו? -
@gyhgyh כתב בנפל הטלפון:
יש לי F22 PRO חדש ממש, היה לידי ונפל (מגובה נמוך) והמסך שלו לא עובד... הטלפון עובד מעולה, השירים המשיכו לעבוד, מקבל שיחות והכל רק לא רואים כלום. מה עושים????
ההיגיון מורה על שתי אפשרויות;
א. לבדוק את החיבור.
ב. להחליף מסך לאחד שוודאי תקין, ולראות אם עובד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות