סינון שיחות
-
בקשר להגדרות המכשיר חפרתי בו אין דרך רגילה וגם לא מצאתי שום אלתור
בקשר להסרה מרשימת התפוצה זה לא יעזור כי כל יום נולדים 10 קוי סקופים חדשים
תודה בכל אופן על הרצון -
יש אפשרות להתקשר לימות המשיח 0773137770 ולחסום שמה את כל הצינתוקים
(אני לא זוכר רק באיזה שלוחה)
@אחד-מאנש זה לא עובד.
מה שאתה יכול לעשות זה לשלוח מייל לימות עם צילום ת.ז. + צילום חשבונית של בעל הקו והם חייבים לחסום אותך לקבל צינתוקים אבל אתה גם לא תוכל להתקשר לשום מערכת בימות המשיח...
כי הם מגדירים את המספר שלך שמבחינתם הוא לא קיים בכלל, כך גם אתה לא מקבל צינתוקים כלל, אבל גם לא תוכל להתקשר... -
אם יש למישהו יישום לסינון שיחות נכנסות אשמח מאוד אם יעלה אותו פשוט ההצפה של הצינתוקים של כל הקווי נייעס כבר תקופה ארוכה בלתי נסבלת .
@יצח-ק אמר בסינון שיחות:
אם יש למישהו יישום לסינון שיחות נכנסות אשמח מאוד אם יעלה אותו פשוט ההצפה של הצינתוקים של כל הקווי נייעס כבר תקופה ארוכה בלתי נסבלת .
עיין כאן
בתוך קבצי הרטט @אלישי שם גם קובץ לביטול צינתוקים ע"י שקט של כמה שניות בהתחלה -
@יצח-ק אמר בסינון שיחות:
@sh774 יש מגבלה למספר החברים בקבוצה. נראה לי עד 10 או משהו כזה. וגם עיקר הבעיה זה עם המספרים שלא קיימים באנשי קשר ולזה גם הקבצים של @אלישי לא יעזרו .
תודה בכל מקרה.המגבלה בקבוצות לענ"ד היא 50 ולא 10
ומה שאתה טוען על הקבצים כנראה לא הבנת את השימוש בהם כי איך שאני הבנתי אתה יכול להגדיר את זה כתוספת לצלצול של הטלפון וזה חל על כל מי שמתקשר אליך והרווח הוא לצינתוקים שאתה בכלל לא שם לב שהם חייגו @אלישי אני צודק ? -
כנ"ל רק רציתי לוודא עם @אלישי שאני צודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
