דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. שרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי

שרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר רשתות
11 פוסטים 5 כותבים 788 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שלום עולם

    אני צריך אתר חינמי לאחסן ולהציג HTML, CSS ו-JS.
    קריטי שזה יהיה שרת שנוח לעבוד איתו ולא מעמיס יותר מדי, פשוט נותן לערוך קוד ולשמור.
    יש?

    לא-מתייאשל מנותק
    לא-מתייאשל מנותק
    לא-מתייאש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @שלום-עולם כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

    אני צריך אתר חינמי לאחסן ולהציג HTML, CSS ו-JS.
    קריטי שזה יהיה שרת שנוח לעבוד איתו ולא מעמיס יותר מדי, פשוט נותן לערוך קוד ולשמור.
    יש?

    https://pages.github.com/
    אבל זה בלי PHP
    אם אתה צריך גם PHP יש את https://www.infinityfree.net/

    https://eliegambache.kdroidfilter.com/

    ש צ 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • לא-מתייאשל לא-מתייאש

      @שלום-עולם כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

      אני צריך אתר חינמי לאחסן ולהציג HTML, CSS ו-JS.
      קריטי שזה יהיה שרת שנוח לעבוד איתו ולא מעמיס יותר מדי, פשוט נותן לערוך קוד ולשמור.
      יש?

      https://pages.github.com/
      אבל זה בלי PHP
      אם אתה צריך גם PHP יש את https://www.infinityfree.net/

      ש מנותק
      ש מנותק
      שלום עולם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @לא-מתייאש תודה.
      התחלתי, מקווה שאתסדר.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ש שלום עולם סימן נושא זה כשאלה ב
      • ש שלום עולם סימן נושא זה כנפתר ב
      • לא-מתייאשל לא-מתייאש

        @שלום-עולם כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

        אני צריך אתר חינמי לאחסן ולהציג HTML, CSS ו-JS.
        קריטי שזה יהיה שרת שנוח לעבוד איתו ולא מעמיס יותר מדי, פשוט נותן לערוך קוד ולשמור.
        יש?

        https://pages.github.com/
        אבל זה בלי PHP
        אם אתה צריך גם PHP יש את https://www.infinityfree.net/

        צ מנותק
        צ מנותק
        צבי מחשבים.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @לא-מתייאש כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

        @שלום-עולם כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

        אני צריך אתר חינמי לאחסן ולהציג HTML, CSS ו-JS.
        קריטי שזה יהיה שרת שנוח לעבוד איתו ולא מעמיס יותר מדי, פשוט נותן לערוך קוד ולשמור.
        יש?

        https://pages.github.com/
        אבל זה בלי PHP
        אם אתה צריך גם PHP יש את https://www.infinityfree.net/

        אני מניח שזה עובד רק עם וינלה, אם אני כותב בריאקט, ועושה בילד, זה עדיין שימושי ?

        לא-מתייאשל צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • צ צבי מחשבים.

          @לא-מתייאש כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

          @שלום-עולם כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

          אני צריך אתר חינמי לאחסן ולהציג HTML, CSS ו-JS.
          קריטי שזה יהיה שרת שנוח לעבוד איתו ולא מעמיס יותר מדי, פשוט נותן לערוך קוד ולשמור.
          יש?

          https://pages.github.com/
          אבל זה בלי PHP
          אם אתה צריך גם PHP יש את https://www.infinityfree.net/

          אני מניח שזה עובד רק עם וינלה, אם אני כותב בריאקט, ועושה בילד, זה עדיין שימושי ?

          לא-מתייאשל מנותק
          לא-מתייאשל מנותק
          לא-מתייאש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @צבי-מחשבים כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

          @לא-מתייאש כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

          @שלום-עולם כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

          אני צריך אתר חינמי לאחסן ולהציג HTML, CSS ו-JS.
          קריטי שזה יהיה שרת שנוח לעבוד איתו ולא מעמיס יותר מדי, פשוט נותן לערוך קוד ולשמור.
          יש?

          https://pages.github.com/
          אבל זה בלי PHP
          אם אתה צריך גם PHP יש את https://www.infinityfree.net/

          אני מניח שזה עובד רק עם וינלה, אם אני כותב בריאקט, ועושה בילד, זה עדיין שימושי ?

          לא כ"כ הבנתי מה אתה מתכוון, אבל אפשר עם REACT : https://blog.logrocket.com/deploying-react-apps-github-pages/

          https://eliegambache.kdroidfilter.com/

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ צבי מחשבים.

            @לא-מתייאש כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

            @שלום-עולם כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

            אני צריך אתר חינמי לאחסן ולהציג HTML, CSS ו-JS.
            קריטי שזה יהיה שרת שנוח לעבוד איתו ולא מעמיס יותר מדי, פשוט נותן לערוך קוד ולשמור.
            יש?

            https://pages.github.com/
            אבל זה בלי PHP
            אם אתה צריך גם PHP יש את https://www.infinityfree.net/

            אני מניח שזה עובד רק עם וינלה, אם אני כותב בריאקט, ועושה בילד, זה עדיין שימושי ?

            צדיק תמיםצ מנותק
            צדיק תמיםצ מנותק
            צדיק תמים
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @צבי-מחשבים ראיקט אחרי בילד זה קבצי HMLT JS סטטיים לכל דבר

            רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • צדיק תמיםצ צדיק תמים

              @צבי-מחשבים ראיקט אחרי בילד זה קבצי HMLT JS סטטיים לכל דבר

              צ מנותק
              צ מנותק
              צבי מחשבים.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @צדיק-תמים כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

              @צבי-מחשבים ראיקט אחרי בילד זה קבצי HMLT JS סטטיים לכל דבר

              כן, אבל צריך מנוע שיריץ אותם ומנהל חבילות ..

              צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צ צבי מחשבים.

                @צדיק-תמים כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

                @צבי-מחשבים ראיקט אחרי בילד זה קבצי HMLT JS סטטיים לכל דבר

                כן, אבל צריך מנוע שיריץ אותם ומנהל חבילות ..

                צדיק תמיםצ מנותק
                צדיק תמיםצ מנותק
                צדיק תמים
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @צבי-מחשבים זה מה שכתבתי. שלא צריך. בשביל זה יש את שלב הבילד שהופך הכל לקבצים סטטיים

                רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                  @צבי-מחשבים זה מה שכתבתי. שלא צריך. בשביל זה יש את שלב הבילד שהופך הכל לקבצים סטטיים

                  צ מנותק
                  צ מנותק
                  צבי מחשבים.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @צדיק-תמים כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

                  @צבי-מחשבים זה מה שכתבתי. שלא צריך. בשביל זה יש את שלב הבילד שהופך הכל לקבצים סטטיים

                  זה אומר שאחרי בילד אם אני מריץ את index.html הכל יעבוד כרגיל ?
                  אז רגע אם כתבתי בריאקט עשיתי בילד עכשיו הפנקציונליות שלו מנוהלת ע"י ריאקט או ע"י ונילה ?

                  צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צ צבי מחשבים.

                    @צדיק-תמים כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

                    @צבי-מחשבים זה מה שכתבתי. שלא צריך. בשביל זה יש את שלב הבילד שהופך הכל לקבצים סטטיים

                    זה אומר שאחרי בילד אם אני מריץ את index.html הכל יעבוד כרגיל ?
                    אז רגע אם כתבתי בריאקט עשיתי בילד עכשיו הפנקציונליות שלו מנוהלת ע"י ריאקט או ע"י ונילה ?

                    צדיק תמיםצ מנותק
                    צדיק תמיםצ מנותק
                    צדיק תמים
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
                    #10

                    @צבי-מחשבים בערך. בגלל מנגון הSPA צריך להגדיר שבכל דף שנכנסים אליו יישלח קובץ הindex.html, או להשתמש בראוטר עם hashHistory.
                    https://create-react-app.dev/docs/deployment/#github-pages

                    @צבי-מחשבים כתב בשרת חינמי לאחסון HTML ו-JS נקי:

                    אז רגע אם כתבתי בריאקט עשיתי בילד עכשיו הפנקציונליות שלו מנוהלת ע"י ריאקט או ע"י ונילה ?

                    כמובן ריאקט

                    רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוט 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @שלום-עולם אם עדיין יש צורך, יש בשרת של אמזון (AWS), אאל"ט החלק הזה חינמי.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר