שיאומי מקשים בעיית חיבור
-
יש לי טלפון מסוג שיאומי מקשים ולאחר שניתקתי מהחיבור טייפ C את האוזניות אבל הלוגו נשאר והטלפון חושב שהאוזניות מחוברות והטלפון לא משמיע לי כלום.
אין לי אפשרות להתקנות ואיפוס לא עוזר
(אם יש למישהו גרסה לF21s זה יעזור או לQF9 זה יעזור לי מאוד)
תודה. -
יש לי טלפון מסוג שיאומי מקשים ולאחר שניתקתי מהחיבור טייפ C את האוזניות אבל הלוגו נשאר והטלפון חושב שהאוזניות מחוברות והטלפון לא משמיע לי כלום.
אין לי אפשרות להתקנות ואיפוס לא עוזר
(אם יש למישהו גרסה לF21s זה יעזור או לQF9 זה יעזור לי מאוד)
תודה.@יוסיוסיוסי תחפש בפורום יש ע"ז המון נושאים...
-
יש לי טלפון מסוג שיאומי מקשים ולאחר שניתקתי מהחיבור טייפ C את האוזניות אבל הלוגו נשאר והטלפון חושב שהאוזניות מחוברות והטלפון לא משמיע לי כלום.
אין לי אפשרות להתקנות ואיפוס לא עוזר
(אם יש למישהו גרסה לF21s זה יעזור או לQF9 זה יעזור לי מאוד)
תודה.@יוסיוסיוסי גם לי זה קרה
זה תקלה שקורה עכשיו בהרבה מכשירי שיאומי
ופשוט אפשר לקנות מכשיר חדש -
תפתח את הטלפון ותנסה לפרק ולחבר מחדש את החלק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות