עדכון הפורום
-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
שימו לב! כל מי שרוצה שיריץ את הקוד הבא בcss כדי שיוכל לראות את יצירת הפוסט כנדרש:
[component="composer"]{ width: auto !important; }
-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
שימו לב! כל מי שרוצה שיריץ את הקוד הבא בcss כדי שיוכל לראות את יצירת הפוסט כנדרש:
[component="composer"]{ width: auto !important; }
-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
שימו לב! כל מי שרוצה שיריץ את הקוד הבא בcss כדי שיוכל לראות את יצירת הפוסט כנדרש:
[component="composer"]{ width: auto !important; }
-
N nodbibi התייחס לנושא זה ב
-
למי שלא שם לב פעם היה אפשרות לרדת עד למטה ע"י הלחצן למטה בפנה עכשיו יש בצד שמאל קו קטן שאפשר לרדת או לעלות אתו כמו בחלון רגיל שיש במחשב אפילו שיש את זה גם בדפדפן זה לא נוח כי כשיש המון פוסטים אז זה יורד למטה חושב ואז נותן לרדת עוד פעם (ככה לדעתי!)
@nodbibi כתב בעדכון הפורום:
למי שלא שם לב פעם היה אפשרות לרדת עד למטה ע"י הלחצן למטה בפנה עכשיו יש בצד שמאל קו קטן שאפשר לרדת או לעלות אתו כמו בחלון רגיל שיש במחשב אפילו שיש את זה גם בדפדפן זה לא נוח כי כשיש המון פוסטים אז זה יורד למטה חושב ואז נותן לרדת עוד פעם (ככה לדעתי!)
אפשר גם עכשיו ע"י לחיצה על החץ מתחת או מעל הקו.
-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
שימו לב! כל מי שרוצה שיריץ את הקוד הבא בcss כדי שיוכל לראות את יצירת הפוסט כנדרש:
[component="composer"]{ width: auto !important; }
-
@nodbibi כתב בעדכון הפורום:
למי שלא שם לב פעם היה אפשרות לרדת עד למטה ע"י הלחצן למטה בפנה עכשיו יש בצד שמאל קו קטן שאפשר לרדת או לעלות אתו כמו בחלון רגיל שיש במחשב אפילו שיש את זה גם בדפדפן זה לא נוח כי כשיש המון פוסטים אז זה יורד למטה חושב ואז נותן לרדת עוד פעם (ככה לדעתי!)
אפשר גם עכשיו ע"י לחיצה על החץ מתחת או מעל הקו.
@שני-אנשים כתב בעדכון הפורום:
@nodbibi כתב בעדכון הפורום:
למי שלא שם לב פעם היה אפשרות לרדת עד למטה ע"י הלחצן למטה בפנה עכשיו יש בצד שמאל קו קטן שאפשר לרדת או לעלות אתו כמו בחלון רגיל שיש במחשב אפילו שיש את זה גם בדפדפן זה לא נוח כי כשיש המון פוסטים אז זה יורד למטה חושב ואז נותן לרדת עוד פעם (ככה לדעתי!)
אפשר גם עכשיו ע"י לחיצה על החץ מתחת או מעל הקו.
צודק רק עכשיו שמתי לב לזה!
-
@דאבל כתב בעדכון הפורום:
@שוקי-סגל עם התוסף הזה לכאו'
https://chrome.google.com/webstore/detail/tampermonkey/dhdgffkkebhmkfjojejmpbldmpobfkfoחשבתי על זה אבל זכור לי שפעם כהרצתי דרכו קראו לקוד משהו אחר!
-
@דאבל כתב בעדכון הפורום:
@שוקי-סגל עם התוסף הזה לכאו'
https://chrome.google.com/webstore/detail/tampermonkey/dhdgffkkebhmkfjojejmpbldmpobfkfoחשבתי על זה אבל זכור לי שפעם כהרצתי דרכו קראו לקוד משהו אחר!
-
@דאבל מה אתם מסתבכים, שלחתי את הקוד המלא לשים בתוסף...
https://mitmachim.top/post/635574@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
מה אתם מסתבכים, שלחתי את הקוד המלא לשים בתוסף...
https://mitmachim.top/post/635574אם זה כזה פשוט, אפשר אולי שההנהלה יוסיף שזה יהיה אוטומטית מותקן אצל כולם?!
עריכה: עדיין לא הבנתי איך מתקינים תוספים, יש לזה מדריך ברור בפורום?
-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
מה אתם מסתבכים, שלחתי את הקוד המלא לשים בתוסף...
https://mitmachim.top/post/635574אם זה כזה פשוט, אפשר אולי שההנהלה יוסיף שזה יהיה אוטומטית מותקן אצל כולם?!
עריכה: עדיין לא הבנתי איך מתקינים תוספים, יש לזה מדריך ברור בפורום?
-
@אחד-מי-יודע-0 אה, עכשיו הצלחתי...
תודה @LEVI-H
פשוט לפתוח את התוסף להעתיק את הקוד (המלא) במקום מה שיש שם ולשמור
וכאן פותחים את זה....פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@אחד-מי-יודע-0 חס ושלום, אדרבה, עשה זאת.
פוסט זה נמחק! -
@אלישי
תודה רבה על כל המאמץ.
ברשימת פוסטים אחרונים לא כתוב מי פתח את האשכול, יש רק את הסמל שלו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

