בירור | אייפון עם רימון או נטספארק
-
@י-ו-ס-פ-ה אין דרך לטפל במערכת הפעלה של אייפון חוץ ממי שקיבל אישור מיוחד לכך (עיין בכל השרשור לעיל)
תפנה להערסט תשאל אותם אם יש להם אופציה -
היי מישהו יודע האם ניתן לחסום אייפון עם רימון או נטספארק ללא אפשרות הסרה אם אין לי את השם משתמש והוהסיסמה של האיזור האישי
-
@df555 אייפון של אפל? יש רק חברה אחת בשם "הערסט". חפש בגוגל...
אתה לא יכול לחסום אייפון של אפל לבד.@צדיק-תמים אתה בטוח שאין לנטספארק?
-
@צדיק-תמים אתה בטוח שאין לנטספארק?
@a0533057932 אמר בבירור | אייפון עם רימון או נטספארק:
@צדיק-תמים אתה בטוח שאין לנטספארק?
צודק.. אכן יש.
-
@df555 אמר באייפון כשר של חברת הערסט:
@קינג-קומפיוטר מישהו יודע בצורה ברורה על רימון או נטספארק האם יש אפשרות לחסוםנאת הסרת האפליקציה
כן.
הגנת הסרה.
אבל למי שיש את הקוד של הגנת הסרה יוכל להסיר.. -
@df555 אמר באייפון כשר של חברת הערסט:
@קינג-קומפיוטר מישהו יודע בצורה ברורה על רימון או נטספארק האם יש אפשרות לחסוםנאת הסרת האפליקציה
כן.
הגנת הסרה.
אבל למי שיש את הקוד של הגנת הסרה יוכל להסיר..@יושב-אהלים
זאת אומרת שאם אני מביא למישהו אחר את הסיסמה של האזור האישי אין שום דרך להסיר -
@יושב-אהלים
זאת אומרת שאם אני מביא למישהו אחר את הסיסמה של האזור האישי אין שום דרך להסיר -
היי מישהו יודע האם ניתן לחסום אייפון עם רימון או נטספארק ללא אפשרות הסרה אם אין לי את השם משתמש והוהסיסמה של האיזור האישי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות