התקנת תעודת אבטחה לשיאומי חצי טאצ'
-
@אחיה1 את הקובץ שירד למחשב תעביר לטלפון ותשים בתיקייה certes שנמצאת בנתיב system/etc/certes
-
@אחיה1 את הקובץ שירד למחשב תעביר לטלפון ותשים בתיקייה certes שנמצאת בנתיב system/etc/certes
-
@Harwona אגב זה הקובץ שירד לי ea335731.0
-
@אחיה1 הקובץ מעולה. אל תשנה שם החסרתי תיקייה אחת בנתיב שים לב.../system/etc/security/cacerts
-
@אחיה1 לחיצה ממושכת על הקובץ תפתח תפריט אפשרויות, ואז לחיצה על property וכו'כמו שתראה בסרטון...
-
@אחיה1 בכללי הפורום נאמר שצריך לפתוח נושא חדש בעניין... תפרט בדיוק מה הבעיה אולי מישהו נתקל בה
-
מחילה על ההקפצה, עשיתי את כל השלבים ועדיין כשאני גולש בדפדן הוא מבקש תעודת אבטחה...
מה יכול להיות? אולי אין לי רוט? או שאין אופציה כזו אם עברתי הכל?
תודה לעונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



![Screenshot_20230508-002544[1].png](/assets/uploads/files/1683494793859-screenshot_20230508-002544-1.png)

