שדר WIFI פתאום נחלש לגמרי!
-
יש לי סטיק של וואוי, אחרי שנה של שימוש, פתאום הוויפי נהיה מאד חלש, שרק אם אני מחבר ישירות למחשב יש לו רק 4/5 קווים, ואם אני מתרחק חצי מטר אין קליטה בכלל, או קו אחד, זה נהיה פתאום, מה אפשר לעשות?
כמובן שעשיתי איתחול לסטיק.... -
@מיישה
לי יש אותו בעיה בדיוק
בראוטר שמהימים האחרונים הוא רק משדר באותו החדר שי את הראוטר וגם אז הוא הרבה פעמיים חלש מאוד
איך הסתדרת ?? -
@שמואל-0 כתב בשדר WIFI פתאום נחלש לגמרי!:
@מיישה
לי יש אותו בעיה בדיוק
בראוטר שמהימים האחרונים הוא רק משדר באותו החדר שי את הראוטר וגם אז הוא הרבה פעמיים חלש מאוד
איך הסתדרת ??איזה מחשב יש לך?
-
@שמואל-0 כתב בשדר WIFI פתאום נחלש לגמרי!:
@מיישה וואו איזה מהירות אתה עונה..!!
יש לי מחשב לנובו G50-80אני במקרה פה.
כנראה שזה בעיה במחשב, אתה רוצה לנסות להזמין בכמה שקלים מגבר מעולה שפתר לי את הבעיה?
בבקשה!
יש דברים יותר זולים ופשוטים, אל תיגע. -
@שמואל-0 כתב בשדר WIFI פתאום נחלש לגמרי!:
@מיישה וואו איזה מהירות אתה עונה..!!
יש לי מחשב לנובו G50-80אני במקרה פה.
כנראה שזה בעיה במחשב, אתה רוצה לנסות להזמין בכמה שקלים מגבר מעולה שפתר לי את הבעיה?
בבקשה!
יש דברים יותר זולים ופשוטים, אל תיגע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות