גירסה חדשה של יאנג
-
יש לי מכשיר סמסונג יאנג כשר כבר 3 שנים,
כעת קניתי לאשתי סמסונג יאנג כשר בגירסה מחודשת ובנסוף לפונקציות שיש לי יש שם גם פונקציות תזכיר/לוח שנה עברי/רשמקול,האם מישהו יודע איך עושים שבמכשיר שלי, בגירסה הישנה יותר, יהיה גם הפונקציות הנ"ל?
-
יש לי מכשיר סמסונג יאנג כשר כבר 3 שנים,
כעת קניתי לאשתי סמסונג יאנג כשר בגירסה מחודשת ובנסוף לפונקציות שיש לי יש שם גם פונקציות תזכיר/לוח שנה עברי/רשמקול,האם מישהו יודע איך עושים שבמכשיר שלי, בגירסה הישנה יותר, יהיה גם הפונקציות הנ"ל?
@ירושלמי-בנשמה אם המכשיר שלך מתחבר למחשב אז זה אפשרי אם לא אי אפשר
-
@ירושלמי-בנשמה אם המכשיר שלך מתחבר למחשב אז זה אפשרי אם לא אי אפשר
@מוטי-ברנד איך אפשר?
-
@מוטי-ברנד איך אפשר?
-
@מוטי-ברנד איך אפשר?
-
@מוטי-ברנד איך אפשר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות