חזרה בכרום לגירסא מתחת 100
-
יש לי את האפליקציה של כרום מעודכנת מגוגל פליי.
איך אני מחזיר אותה אחורה לגירסא ישנה מתחת 100 כדי שיעבוד לי בנטפרי? -
יש לי את האפליקציה של כרום מעודכנת מגוגל פליי.
איך אני מחזיר אותה אחורה לגירסא ישנה מתחת 100 כדי שיעבוד לי בנטפרי?@אליעזר-לוי כתב בחזרה בכרום לגירסא מתחת 100:
יש לי את האפליקציה של כרום מעודכנת מגוגל פליי.
איך אני מחזיר אותה אחורה לגירסא ישנה מתחת 100 כדי שיעבוד לי בנטפרי?אני ממליץ יותר להשתמש בזה https://github.com/JelmerDeHen/MagiskBypassCertificateTransparencyError
-
@אליעזר-לוי כתב בחזרה בכרום לגירסא מתחת 100:
יש לי את האפליקציה של כרום מעודכנת מגוגל פליי.
איך אני מחזיר אותה אחורה לגירסא ישנה מתחת 100 כדי שיעבוד לי בנטפרי?אני ממליץ יותר להשתמש בזה https://github.com/JelmerDeHen/MagiskBypassCertificateTransparencyError
@לא-מתייאש אפשר הסבר מה זה עושה?
-
@לא-מתייאש אפשר הסבר מה זה עושה?
@אליעזר-לוי כתב בחזרה בכרום לגירסא מתחת 100:
@לא-מתייאש אפשר הסבר מה זה עושה?
זה מאפשר לכרום לעבוד אפילו מהגרסה 100 ומעלה עם תעודה מותקנת ברמת מערכת
-
@אליעזר-לוי כתב בחזרה בכרום לגירסא מתחת 100:
@לא-מתייאש אפשר הסבר מה זה עושה?
זה מאפשר לכרום לעבוד אפילו מהגרסה 100 ומעלה עם תעודה מותקנת ברמת מערכת
פוסט זה נמחק! -
@אליעזר-לוי כתב בחזרה בכרום לגירסא מתחת 100:
יש לי את האפליקציה של כרום מעודכנת מגוגל פליי.
איך אני מחזיר אותה אחורה לגירסא ישנה מתחת 100 כדי שיעבוד לי בנטפרי?אני ממליץ יותר להשתמש בזה https://github.com/JelmerDeHen/MagiskBypassCertificateTransparencyError
@לא-מתייאש הפעולה נכשלת

-
@לא-מתייאש הפעולה נכשלת

@אליעזר-לוי כתב בחזרה בכרום לגירסא מתחת 100:
@לא-מתייאש הפעולה נכשלת

עשיתה את כל הפעולות לפני :
Visit chrome://flags and set Enable command line on non-rooted devices to Enabled
Install user CA cert (instructions)
Install Magisk
Download Magisk module
Install Magisk module in Magisk app
ואח"כ גם צריך להסתיר את הרוט מכרום ולהפעיל מחדש -
@אליעזר-לוי כתב בחזרה בכרום לגירסא מתחת 100:
@לא-מתייאש הפעולה נכשלת

עשיתה את כל הפעולות לפני :
Visit chrome://flags and set Enable command line on non-rooted devices to Enabled
Install user CA cert (instructions)
Install Magisk
Download Magisk module
Install Magisk module in Magisk app
ואח"כ גם צריך להסתיר את הרוט מכרום ולהפעיל מחדש@לא-מתייאש תודה. עובד.
אבל לצערי, זה גורם לשאר אפליקציות גוגל להפסיק לעבוד, כמו ג’ימייל ועוד.
אז אני כן מעדיף לחזור בכרום לגירסא פחות מ100. -
א אליעזר לוי סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אליעזר לוי סימן נושא זה כנפתר ב
-
א אליעזר לוי סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
@לא-מתייאש תודה. עובד.
אבל לצערי, זה גורם לשאר אפליקציות גוגל להפסיק לעבוד, כמו ג’ימייל ועוד.
אז אני כן מעדיף לחזור בכרום לגירסא פחות מ100. -
@לא-מתייאש תודה. עובד.
אבל לצערי, זה גורם לשאר אפליקציות גוגל להפסיק לעבוד, כמו ג’ימייל ועוד.
אז אני כן מעדיף לחזור בכרום לגירסא פחות מ100. -
@צדיק-תמים הבעייה שכשמסתירים את הרוט ככה, אז אפליקציות גוגל לא פועלות.
-
@אני-אני-אני לא חסר לי קבצים כאלה, אבל המכשיר לא נותן לי להתקין גירסא נמוכה
-
@צדיק-תמים הבעייה שכשמסתירים את הרוט ככה, אז אפליקציות גוגל לא פועלות.
@אליעזר-לוי כתב בחזרה בכרום לגירסא מתחת 100:
@צדיק-תמים הבעייה שכשמסתירים את הרוט ככה, אז אפליקציות גוגל לא פועלות.
לא נכון
-
@אליעזר-לוי כתב בחזרה בכרום לגירסא מתחת 100:
@צדיק-תמים הבעייה שכשמסתירים את הרוט ככה, אז אפליקציות גוגל לא פועלות.
לא נכון
@צדיק-תמים המציאות מוכיחה שכן נכון
-
@אני-אני-אני לא חסר לי קבצים כאלה, אבל המכשיר לא נותן לי להתקין גירסא נמוכה
@אליעזר-לוי
מצטער "שחשדתי" בך על זה נאמר אם התשובה פשוטה מידי כנראה שהיא לא נכונה.... -
@צדיק-תמים המציאות מוכיחה שכן נכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות