איך מגדירים אפליקציה ביאנג כברירת מחדל ?
-
שלום יש לי גלקסי יאנג ואני התקנתי אפליקציית שיחות ואני מעוניין להגדיר אותה כברירת מחדל של השיחות
@יאיר-יאיר בדדך כלל יש אפשרות שבפעם הראשונה שאתה עושה שיחה אחרי ההתקנה זה שואל אותך אם אתה מעונין להשתמש בזה תמיד או פעם אחת, אז תלחץ על תמיד! וכך זה יהיה על ברירת מחדל
-
@יאיר-יאיר בדדך כלל יש אפשרות שבפעם הראשונה שאתה עושה שיחה אחרי ההתקנה זה שואל אותך אם אתה מעונין להשתמש בזה תמיד או פעם אחת, אז תלחץ על תמיד! וכך זה יהיה על ברירת מחדל
-
@יאיר-יאיר אני כבר הרבה זמן לא משתמש אם זה כך שאני לא יודע בדיוק, אבל אתה יכול להסיר את זה ולהתקין את זה בחזרה ובפעם הראשונה להגדיר את זה כברירת מחדל
-
@יאיר-יאיר אני כבר הרבה זמן לא משתמש אם זה כך שאני לא יודע בדיוק, אבל אתה יכול להסיר את זה ולהתקין את זה בחזרה ובפעם הראשונה להגדיר את זה כברירת מחדל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות