עדכון הפורום
-
אצלי האתר נשאר די דומה למה שהיה קודם לכן.
ראיתי כאן צילומי מסך שהאייקונים השתנו והסרגל נהיה סרגל צידי. למשל כאן: https://mitmachim.top/post/635597זה תלוי בהגדרה מסויימת?
-
@ישראליק תסתכל בתחומים... זה מה שהיה פה
מאז הפורום הזה הוחזר לערכת נושא הישנה (שנראית מעט שונה בגלל שדרוג בוטסטראפ בnodebb 3)@צדיק-תמים וואו
תחומים זה ממש דומה לפה!
פשוט הם הוסיפו עוד טיפה תחומים... -
לא הצלחתי ממש להבין מה ש@אלישי אמר..
הפורום חוזר לצורה הישנה (כמו שהוא ברגע זה..)? הוא הולך לחזור לעדכון שהיה עד לפני כמה שעות? -
יסדרו את האפליקציה, נכון?
-
@אלישי היקר קודם כל תודה רבה על ההשקעה והמסירות וכמובן ההתמסרות!!!
האם השינויים בקוד הnodeBB משנים גם את האפליקציה, כי כרגע היא לא עובדת לי@Ykingsmart כתב בעדכון הפורום:
יסדרו את האפליקציה, נכון?
בתקווה
@big כתב בעדכון הפורום:
@אלישי היקר קודם כל תודה רבה על ההשקעה והמסירות וכמובן ההתמסרות!!!
האם השינויים בקוד הnodeBB משנים גם את האפליקציה, כי כרגע היא לא עובדת לי -
@אלישי החיפוש הרגיל לא מופיע באפליקציה רק החיפוש גוגל
תודה רבה -
ספוילרים לא נפתחים רק אצלי או שזה בעיה כלשהי?
-
ספוילרים לא נפתחים רק אצלי או שזה בעיה כלשהי?
@אני-אני-אני כתב בעדכון הפורום:
ספוילרים לא נפתחים רק אצלי או שזה בעיה כלשהי?
תגובה
ראה לעיל...
בעיה אצל כולם
לא רק שהם לא נפתחים, גם אי אפשר ליצור אותם כרגע -
@אלישי החיפוש הרגיל לא מופיע באפליקציה רק החיפוש גוגל
תודה רבה@קינג-קומפיוטר כתב בעדכון הפורום:
@אלישי החיפוש הרגיל לא מופיע באפליקציה רק החיפוש גוגל
תודה רבהבאפליקציה החיפוש נמצא אך הוא מוסתר ע"י הלוגו.
-
@אני-אני-אני כתב בעדכון הפורום:
ספוילרים לא נפתחים רק אצלי או שזה בעיה כלשהי?
תגובה
ראה לעיל...
בעיה אצל כולם
לא רק שהם לא נפתחים, גם אי אפשר ליצור אותם כרגע@big כתב בעדכון הפורום:
לא רק שהם לא נפתחים, גם אי אפשר ליצור אותם כרגע
ספויילר
למה אי אפשר ליצור..?
-
@big כתב בעדכון הפורום:
לא רק שהם לא נפתחים, גם אי אפשר ליצור אותם כרגע
ספויילר
למה אי אפשר ליצור..?
-
@סקרן-להבין
כי הכפתור שלהם ב'עורך הטקסט' - לא פעיל... -
@פקז כתב בעדכון הפורום:
@dfhzrhree הוא התכוון להראות לך שהוא יצר ספוילר (אני משער)
תגובה 1 תגובה אחרונה לפני 13 שעות תגובה
הוא יצר את זה ע"י שהוא עשה את הסימן בעצמו || ||
אבל לפתוח את זה עדיין אי אפשר -
@פקז כתב בעדכון הפורום:
@dfhzrhree הוא התכוון להראות לך שהוא יצר ספוילר (אני משער)
תגובה 1 תגובה אחרונה לפני 13 שעות תגובה
הוא יצר את זה ע"י שהוא עשה את הסימן בעצמו || ||
אבל לפתוח את זה עדיין אי אפשר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

