עדכון הפורום
-
אצלי ברגע שאני מצטט ומשתמש בחלונית המלאה לתשובה אין גישה לכפתור שלח. נראה שהוא לא מגדיר את עצמו לגודל מסך.
-
@aiib כתב בעדכון הפורום:
אצלי ברגע שאני מצטט ומשתמש בחלונית המלאה לתשובה אין גישה לכפתור שלח. נראה שהוא לא מגדיר את עצמו לגודל מסך.
אז איך שלחת?
@MMI יש אופציה ע"י ctrl+enter שמישהו פה ( @dfhzrhree ,
לא זוכר בדיוק מיתבוא עליו הברכה) האיר את עיני.. -
@nodbibi כתב בעדכון הפורום:
אשמח לדעת האם אצל כולם המסך השתנה?
(ספוילר: בהומור בלבד!)
חושבני שאתה מתחזה...
נודביבי לא מכיר את הרמוני ונודביבי 3?

@dfhzrhree
לא הבנתי? -
יש עוד בג שכלוחצים על פרופיל, זה לא מראה לך כמה לייקים וכו' יש לו, רק מעביר אותך לפרופיל שלו.
-
יש עוד בג שכלוחצים על פרופיל, זה לא מראה לך כמה לייקים וכו' יש לו, רק מעביר אותך לפרופיל שלו.
זה נכון
-
יש עוד בג שכלוחצים על פרופיל, זה לא מראה לך כמה לייקים וכו' יש לו, רק מעביר אותך לפרופיל שלו.
@hjhtk-com כתב בעדכון הפורום:
יש עוד בג שכלוחצים על פרופיל, זה לא מראה לך כמה לייקים וכו' יש לו, רק מעביר אותך לפרופיל שלו.
כבר דובר על זה פה
-
@nodbibi
כנראה שכן! -
@nodbibi
כנראה שכן!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
המראה הזה משגע את השכל.