עדכון הפורום
-
@חכם-ישראל אם זה דחוף, תתקין את זה ותפתח קובף חדש ושים את הקוד הבא:
const st = document.createElement('style'); st.innerHTML = '[component="composer"]{width: auto !important;}'; let x = document.querySelector('[component="bottombar"]'); x.appendChild(st)@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
@חכם-ישראל אם זה דחוף, תתקין את זה ותפתח קובף חדש ושים את הקוד הבא:
const st = document.createElement('style'); st.innerHTML = '[component="composer"]{width: auto !important;}'; let x = document.querySelector('[component="bottombar"]'); x.appendChild(st) ``מה הקוד הזה אמור להוסיף לי?
זה לא הוסיף כלום

-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
@חכם-ישראל אם זה דחוף, תתקין את זה ותפתח קובף חדש ושים את הקוד הבא:
const st = document.createElement('style'); st.innerHTML = '[component="composer"]{width: auto !important;}'; let x = document.querySelector('[component="bottombar"]'); x.appendChild(st) ``מה הקוד הזה אמור להוסיף לי?
זה לא הוסיף כלום

-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
@חכם-ישראל אם זה דחוף, תתקין את זה ותפתח קובף חדש ושים את הקוד הבא:
const st = document.createElement('style'); st.innerHTML = '[component="composer"]{width: auto !important;}'; let x = document.querySelector('[component="bottombar"]'); x.appendChild(st) ``מה הקוד הזה אמור להוסיף לי?
זה לא הוסיף כלום

// ==UserScript== // @name New Userscript // @namespace http://tampermonkey.net/ // @version 0.1 // @description try to take over the world! // @author You // @match https://mitmachim.top/* // @grant none // ==/UserScript== const st = document.createElement('style'); st.innerHTML = '[component="composer"]{width: auto !important;}'; let x = document.querySelector('[component="bottombar"]'); x.appendChild(st)תלחץ שמור או ctrl+s ותיכנס בחזרה לפורם, תבצע רענן. זהו.
-
// ==UserScript== // @name New Userscript // @namespace http://tampermonkey.net/ // @version 0.1 // @description try to take over the world! // @author You // @match https://mitmachim.top/* // @grant none // ==/UserScript== const st = document.createElement('style'); st.innerHTML = '[component="composer"]{width: auto !important;}'; let x = document.querySelector('[component="bottombar"]'); x.appendChild(st)תלחץ שמור או ctrl+s ותיכנס בחזרה לפורם, תבצע רענן. זהו.
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
// ==UserScript== // @name New Userscript // @namespace http://tampermonkey.net/ // @version 0.1 // @description try to take over the world! // @author You // @match https://mitmachim.top/* // @grant none // ==/UserScript== const st = document.createElement('style'); st.innerHTML = '[component="composer"]{width: auto !important;}'; let x = document.querySelector('[component="bottombar"]'); x.appendChild(st)תלחץ שמור או ctrl+s ותיכנס בחזרה לפורם, תבצע רענן. זהו.
אין עליך אבל אולי אפשר לבקש מ @אלישי שיוסיף את זה לאתר במקום שכל אחד יהיה צריך להוסיף....

-
@LEVI-H כתב בעדכון הפורום:
// ==UserScript== // @name New Userscript // @namespace http://tampermonkey.net/ // @version 0.1 // @description try to take over the world! // @author You // @match https://mitmachim.top/* // @grant none // ==/UserScript== const st = document.createElement('style'); st.innerHTML = '[component="composer"]{width: auto !important;}'; let x = document.querySelector('[component="bottombar"]'); x.appendChild(st)תלחץ שמור או ctrl+s ותיכנס בחזרה לפורם, תבצע רענן. זהו.
אין עליך אבל אולי אפשר לבקש מ @אלישי שיוסיף את זה לאתר במקום שכל אחד יהיה צריך להוסיף....

-
אני עדיין לא מבין למה לא עשו קודם כל בטא, ורק שכשרואים שהכל תקין להכניס את זה לכולם!
(זה לא תקין שכדי לשלוח תגובה/לפתוח נושא חדש/לערוך - צריך להוסיף שורות קוד בתוספים, אם אותי זה מסבך, עאכו"כ - מישהו חדש בפורום!) -
אני עדיין לא מבין למה לא עשו קודם כל בטא, ורק שכשרואים שהכל תקין להכניס את זה לכולם!
(זה לא תקין שכדי לשלוח תגובה/לפתוח נושא חדש/לערוך - צריך להוסיף שורות קוד בתוספים, אם אותי זה מסבך, עאכו"כ - מישהו חדש בפורום!) -
אני עדיין לא מבין למה לא עשו קודם כל בטא, ורק שכשרואים שהכל תקין להכניס את זה לכולם!
(זה לא תקין שכדי לשלוח תגובה/לפתוח נושא חדש/לערוך - צריך להוסיף שורות קוד בתוספים, אם אותי זה מסבך, עאכו"כ - מישהו חדש בפורום!)@אחד-מי-יודע-0 כתב בעדכון הפורום:
אני עדיין לא מבין למה לא עשו קודם כל בטא, ורק שכשרואים שהכל תקין להכניס את זה לכולם!
(זה לא תקין שכדי לשלוח תגובה/לפתוח נושא חדש/לערוך - צריך להוסיף שורות קוד בתוספים, אם אותי זה מסבך, עאכו"כ - מישהו חדש בפורום!)אתה לא רוצה שישביתו את הפורום ליומיים בשביל עדכון אז מי שלא רוצה אתה יכול לעזוב ליום יומיים והכול יהיה תקין אני סומך על @אלישי התותח אם כל העדכונים
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
עכשיו ראיתי, זה שינה מקום, נכנסים לפוסטים, ולמעלה יש את הטובים ביותר!
-
כאן חסר צבע לטקסט הנושא.. יש חלל לבן..

לא רואים את הטקסט של הקטגוריה "הודעות מערכת"לא רואים את הטקסט של הקטגוריה
במצב שחור רואים יותר ברור את הקטע הלבן

-
לא רואים את הטקסט של הקטגוריה
במצב שחור רואים יותר ברור את הקטע הלבן

-
@simcha33345 לכאורה בגלל שהרקע לבן
-
אגב, בשביל לשלוח, יש לי פיתרון, פשוט להקטין את החלון, ואז כבר תיראו את השליחה (ככול קטן מבצבץ..)
בעצם, הבאג פה - זה שזה לא על כל החלון, אלא נוטה שמאלה, ובגלל זה הסמל של שליחה נעלם..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



