באג | תצוגת נושא
-
@LEVI-H יש עדכון ממש נחמד לדעתי רק שיש לו באגים כגון:

וגם שנראה לי עדיף שיגדילו את החלון כתיבת פוסט טיפה, וגם שמספיק אייקון להצגת התצוגה מקדימה מאשר שיהיה כתוב:
אבל סוף סוף אפשר להסתיר את חלון כתיבת פוסט: 
הכיתוב בכתיבת פוסט מדי קטן לדעתי:
הוא גם מראה שאני מקליד גם אחרי דקה שאני לא מקליד:
וגם שהתראות דפדפן עדיין לא נפתר:
אבל אין מה לומר יש הרבה שיפורים נחמדים תודה ל @אלישי
-
@LEVI-H יש עדכון ממש נחמד לדעתי רק שיש לו באגים כגון:

וגם שנראה לי עדיף שיגדילו את החלון כתיבת פוסט טיפה, וגם שמספיק אייקון להצגת התצוגה מקדימה מאשר שיהיה כתוב:
אבל סוף סוף אפשר להסתיר את חלון כתיבת פוסט: 
הכיתוב בכתיבת פוסט מדי קטן לדעתי:
הוא גם מראה שאני מקליד גם אחרי דקה שאני לא מקליד:
וגם שהתראות דפדפן עדיין לא נפתר:
אבל אין מה לומר יש הרבה שיפורים נחמדים תודה ל @אלישי
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות