בעיה | כרטיס זיכרון בנוקיה 225
-
הכנסתי כרטיס זיכרון חדש 64 ג'יג'ה בנוקיה225 שתומך עד 128 ועבד מצוין עם כרטיס אחר של 64, והוא אמנם קולט אותו ומעלה אותו על המחשב אבל בנגן ובקבצים מופיע רק הזיכרון של הפלאפון עצמו. אם למישהו יש הסבר. שבוע טוב.
-
הכנסתי כרטיס זיכרון חדש 64 ג'יג'ה בנוקיה225 שתומך עד 128 ועבד מצוין עם כרטיס אחר של 64, והוא אמנם קולט אותו ומעלה אותו על המחשב אבל בנגן ובקבצים מופיע רק הזיכרון של הפלאפון עצמו. אם למישהו יש הסבר. שבוע טוב.
@יוסי-המוזיקלי
כנס להגדרות
אחד לפני האחרון כתוב אחסון
כנס ותבחר כרטיס -
הכנסתי כרטיס זיכרון חדש 64 ג'יג'ה בנוקיה225 שתומך עד 128 ועבד מצוין עם כרטיס אחר של 64, והוא אמנם קולט אותו ומעלה אותו על המחשב אבל בנגן ובקבצים מופיע רק הזיכרון של הפלאפון עצמו. אם למישהו יש הסבר. שבוע טוב.
@יוסי-המוזיקלי
אולי יש וירוסים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות